دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 46524
منبع : خبرگزاری فارس
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم:

اختصاص 4 میلیارد تومان برای راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی قم گفت: این پایگاه با همت خانواده مرحوم حاج اسماعیل خرمی و دانشگاه علوم پزشکی قم راه‌اندازی شده که اقدامی در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) است.
اختصاص 4 میلیارد تومان برای راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، علی اصغر اکرمی با اشاره به نقش گسترده خیرین در حمایت از طرحرهای سلامت و بهداشت و درمان قم گفت: نقش خیرین بسیار مهم است و خیرین با اقداماتی که انجام می‌دهند شاهد خدمات رسانی بیشتر به مردم هستیم.
وی تصریح کرد: 30 درصد از هزینه‌های انجام شده در حوزه بهداشت، درمان و سلامت استان قم از محل اعتباراتی است که خیرین صرف می‌کنند که از تلاش همه آنها قدردانی می‌کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: حوزه بهداشت و درمان، حوزه‌ای است که خدمات آن به همه ارائه می‌شود که باید همه در این راستا اهتمام داشته باشیم.
اکرمی در خصوص راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی قم تصریح کرد: این پایگاه با همت خانواده مرحوم حاج اسماعیل خرمی و دانشگاه علوم پزشکی قم راه‌اندازی شده که اقدامی در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaymny.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما