يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 46516
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم:

تعرفه توقف خودروهای سنگین در پارکسوارها افزایش یابد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به اینکه خودروهای سنگین خسارت‌های زیادی به پارکسوارها وارد می‌کنند تعرفه توقف آن‌ها در پارکسوارها باید افزایش یابد.
تعرفه توقف خودروهای سنگین در پارکسوارها افزایش یابد
به گزارش قم نیوز، محسن عابدینی پور شنبه شب در دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لایحه شهرداری در خصوص تعرفه پارک خودروهای سنگین در پارکسوارهای شهر اظهار کرد: در خصوص پارک تریلرها و کامیون‌هایی که وارد پارکسوار شمالی شده و استفاده از خدمات می‌کنند با توجه به خساراتی که دارند باید عدد بهتری انتخاب شود و رقم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: آن‌ها از امکانات شهرداری استفاده می‌کند و بعضاً خسارت‌های را به پارکسوارها وارد کرده و هزینه برای شهر ایجاد می‌کنند که در این مورد باید هزینه‌ها را تأمین کرد.

عباس محمدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در مخالفت با تعرفه تعیین شده برای پارک خودروهای سنگین در پارکسوارها خاطرنشان کرد: تریلرها خسارت‌های فراوانی به پارکسوار وارد می‌کنند اما هزینه کمی از آن‌ها دریافت می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس قانون ورود خودروهای سنگین به داخل شهر ممنوع است و باید از توقف آن‌ها نیز در معابر جلوگیری شود و شهرداری باید هزینه خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌کند در حد مطلوب دریافت کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb0sba.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما