دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 47506
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم فوتسال آتليه‌طهران قم:

آتليه‌طهران براي صعود به ليگ برتر مي‌جنگد / بدون غايب به قرچك مي‌رويم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربي تيم فوتسال آتليه‌طهران قم گفت: بدون محروم و مصدوم با تمام قوا براي كسب سه امتياز برابر تيم مقاومت قرچك صف‌آرايي خواهيم كرد.
آتليه‌طهران براي صعود به ليگ برتر مي‌جنگد / بدون غايب به قرچك مي‌رويم
به گزارش قم نیوز، سیدوحید غیاثی اظهار کرد: فاصله‌ای که بین دیدارهای مرحله مقدماتی و نهایی ایجاد شد برای ما فرسایشی بود زیرا به روند آماده‌سازی تیم برای حضور در مرحله پلی‌آف آسیب رساند اما آنچه که ما را به موفقیت در این مرحله امیدوار می‌کند، روحیه بسیار خوب و انگیزه بالای بازیکنان است.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌های مرحله نهایی و آغاز تلاش مجدد برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند، این انگیزه آنها موجب شده تا تمرینات خوب و شادابی داشته باشیم و با وجود محدودیت‌های مالی، دغدغه کمتری برای مصاف با مقاومت قرچک داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم راجع به حریف تیمش در هفته نخست مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال، تصریح کرد: به خوبی آنها را می‌شناسم، بازی آخر این تیم در مقابل تیم منصف قائمشهر را نیز به خوبی آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان ما با توجه به دو رویارویی با مقاومت در مرحله مقدماتی به خوبی با شیوه بازی این تیم آشنا هستند.

وی اضافه کرد: در بازی نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی میهمان تیم مقاومت قرچک بودیم که متاسفانه پنج بر سه به حریف خود باختیم چون در آن مقطع شناختی از این تیم نداشتیم اما اکنون قضیه فرق می‌کند و ما یقینا در سالن حریف به دنبال کسب بهترین نتیجه گام به میدان می‌گذاریم.

غیاثی عنوان کرد: در بازی برگشت مقدماتی در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم با تیم مقاومت به تساوی رسیدیم اما خوشبختانه به عنوان یکی از دو تیم برتر گروه نخست این فصل جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کردیم و حالا تمام انگیزه ما جنگیدن برای صعود به لیگ برتر است.

وی ابراز کرد: آخرین تمرین ما عصر روز یکشنبه در سالن حیدریان برگزار شد و یک جلسه تمرینی دیگر نیز پیش از بازی روز سه‌شنبه در قرچک انجام می‌دهیم، در مجموع تمام شرایط برای این بازی خوب است و امیدوارم اتفاقاتی که در میدان مسابقه رخ می‌دهد نیز بر وفق مراد ما باشد.

گفتنی است: تیم‌های فوتسال مقاومت قرچک و آتلیه‌طهران قم در نخستین دیدار خود از مرحله پلی‌آف صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور راس ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه در سالن مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قرچک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb0sba.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما