شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 27706
حداد عادل در نشست مشترک با روسای دانشگاه‌های قم:

شورای تحول علوم انسانی یکی از جلوه‌های وحدت حوزه و دانشگاه است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در انقلاب اسلامی که به دنبال ارائه تمدن اسلامی به دنیا است نباید نسبت به علوم وارداتی غربی بی‌تفاوت بود.
شورای تحول علوم انسانی یکی از جلوه‌های وحدت حوزه و دانشگاه است
به گزارش قم نیوز ، غلامعلی حداد عادل پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با روسای مراکز آموزش عالی در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه هرچه بیشتر به مسئله وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: از جمله مسائل مهم تحقق وحدت حوزه و دانشگاه است و وجود حوزه و دانشگاه در کنار یکدیگر رویداد بسیار مهمی است.
 
وی با اشاره به اینکه باید روسای مراکز آموزش عالی در مسیر اسلامی کردن علوم اسلامی دقت‌نظر داشته باشند، گفت: انقلاب اسلامی با این هدف تشکیل شده است که انسانی اسلامی تربیت شده و به دنیا معرفی شود.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدریس علوم انسانی که در غرب پدیده آمده و امروز در دانشگاه‌های کشور تدریس می‌شود خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی که به دنبال ارائه تمدن اسلامی به دنیا است نباید نسبت به علوم وارداتی غربی بی‌تفاوت بود.
 
وی به فعالیت‌های شورای تحول علوم انسانی اشاره کرد و ادامه داد: این شورا را می‌توان یکی از جلوه‌های وحدت حوزه و دانشگاه دانست چرا که در آن سعی شده است که موسسات مرتبط با علوم انسانی حضوری فعال داشته باشند و حضور 200 تن از اساتید حوزه و تشکیل 16 کارگروه از جمله اقدامات انجام شده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcb0zb5.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما