چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 38272
منبع : خبرگزاری مهر

وزش باد نسبتا شدید طی روزهای پایانی هفته در قم

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس هواشناسی استان قم اظهار داشت: افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پدیده غالب روزهای پایانی هفته در قم است.
وزش باد نسبتا شدید طی روزهای پایانی هفته در قم
به گزارش قم نیوز، سعید اسماعیلی گفت: امروز هوای قم کمی ابری، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار پراکنده و وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک است.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد امروز بین ۴۳ تا ۶۱ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، حداقل دمای هوا ۱۵ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۳۱ درجه خواهد بود.

وی گفت: در روز چهارشنبه هوای قم قسمتی ابری، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، گاهی همراه با رگبار پراکنده و وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قم اضافه کرد: جهت وزش باد در روز چهارشنبه غربی، سرعت وزش باد بین ۴۳ تا ۶۱ کیلومتر بر ساعت، حداقل دمای هوا ۱۷ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۳۴ درجه خواهد بود.

وی عنوان کرد: در روز پنجشنبه هوای قم قسمتی ابری، در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید و گرد و خاک و در روز جمعه آسمانی نیمه ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران را شاهد خواهیم بود.

اسماعیلی  ادامه داد: سرعت وزش باد در روز پنجشنبه بین ۶۱ تا ۷۹ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، حداقل دمای هوا ۱۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۴ درجه و همچنین سرعت وزش باد در روز جمعه بین ۳۶ تا ۵۴ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، حداقل دمای هوا ۱۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۰ درجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پدیده غالب روزهای پایانی هفته است، گفت: کشاورزان آمادگی وزش باد شدید در روزهای پایانی هفته را داشته باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb55bf.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما