يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 31251
معاون ‌بهزیستی قم خبر داد؛

جمع آوری بیش از ۳.۵ میلیارد ریال در جشن گلریزان بهزیستی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم گفت: جشن گلریزان بهزیستی همزمان با ولادت کریم اهل بیت (ع) در سازمان صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد که بیش از ۳.۵ میلیارد ریال مشارکت نقدی توسط خیرین نیکوکار جمع آوری شد.
جمع آوری بیش از ۳.۵ میلیارد ریال در جشن گلریزان بهزیستی قم
به گزارش قم نیوز، سعید زرین‌اقبال اظهارداشت: جشن گلریزان یکی از آداب و رسوم بسیار پسندیده در بین ایرانیان است که می‌توان از آن به عنوان فرهنگ عطوفت و مهربانی و نوع دوستی یاد کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم افزود: جشن گلریزان بهزیستی با حضور مسئولان استانی، خیران نیکوکار، و چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سازمان صدا و سیما برگزار شد که هدف از اجرای این جشن، جمع آوری هزینه، جهت تأمین مسکن ۱۱۴ خانواده چند معلولی بود.

وی گفت: بعد از ادای فرائض، بالاترین وسیله تقرب به خداوند نوع دوستی و گره گشایی در امورات مردم است که بهزیستی تمام توان خود را در رسیدن به این مهم به کار گرفته است.

زرین اقبال از حمایت‌های مالی خیران در جشن گلریزان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون مبلغی بالغ بر ۳.۵ میلیارد ریال در گلریزان امسال جمع‌آوری شد و این کمک‌ها، با تماس‌های تلفنی خیران همچنان ادامه دارد و یک میلیارد و پانصد میلیون ریال دیگر نیز خیران عزیز تعهد کرده‌اند که در اولین فرصت واریز کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم از حمایت‌های صدا و سیما در جذب مشارکت‌ها خبر داد و افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی، یک واحد آپارتمانی ۵۰ متری اداری و ۴ قطعه زمین به متراژ یک هزار متر به همراه ۵۰۰ تن مصالح ساختمانی و تعهد ساخت مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، توسط خیران به بهزیستی اهدا شد.

وی عنوان کرد: در تعهدات غیر نقدی، ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی در شرکت‌های خدماتی و ثبت نام ۲۰ نفر از مددجویان در دبیرستان غیر انتفاعی به صورت رایگان در دستور کار قرار گرفت.

زرین اقبال از اهدا ۴ تن برنج اعلا توسط خیران خبر داد و گفت: علاوه بر این دو هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز تا پایان ماه رمضان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم از حمایت‌های تمامی خیران عزیزی که همیشه همیار بهزیستی بوده و هستند قدر دانی کرد و گفت: سنت نیکوی جشن گلریزان تداوم سنت‌های ناب دینی ماست و انفاق و کمک به نیازمندان جزء بهترین اعمال سفارش شده در ماه مبارک رمضان است و تمامی عزیزانی که در جشن گلریزان بهزیستی شرکت کردند مصداق بارز انفاق کنندگان هستند.

وی بیان کرد: عزیزانی که مایل‌اند در بخش‌های مختلف بهزیستی استان را یاری کنند، می‌توانند از طریق موبایل با شماره گیری #*۱۴۰۰۰۲۱*۴*۷۳۳* مددجویان بهزیستی استان را یاری کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb85bf.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما