يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 51231
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان هفته نخست رقم خورد

صدرنشيني آتليه‌طهران در ليگ فوتسال جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: نخستين هفته رقابت‌هاي فصل جديد ليگ فوتسال جوانان باشگاه‌هاي استان قم با صدرنشيني فوتساليست‌هاي تيم آتليه‌طهران به پايان رسيد.
صدرنشيني آتليه‌طهران در ليگ فوتسال جوانان قم
به گزارش قم نیوز، استارت رقابت‌های لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های استان قم در سال 1396 در حالی زده شد که امسال 10 تیم در این بازی‌ها حضور دارند و برای به دست آوردن مقام قهرمانی و سهمیه فوتسال قم در لیگ باشگاه‌های کشور به رقابت می‌پردازند.

در فصل جدید این بازی‌ها 10 تیم فوتسال منتظران، آپکو پارس، الوند، آتلیه یاقوت، ماهان، آرش، ذاکر، مهدی‌یار، آتلیه‌طهران و مرصاد حضور دارند و در هفته نخست آن پنج مسابقه به میزبانی سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم به انجام رسید.

در یکی از بازی‌های پرگل و جذاب هفته نخست لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های قم، تیم فوتسال آتلیه‌طهران برابر مرصاد به برتری پرگل چهار بر صفر دست یافت، در حالی که در این بازی حسن تاجر، محمدباقر عباسی و مهدی محمد‌پور دو گل برای آتلیه‌طهران زدند و سه امتیاز به این تیم رسید.

مسابقه جوانان فوتسالیست‌ آپکو پارس و منتظران یکی از بازی‌های نزدیک و نفس‌گیر هفته نخست لیگ جوانان بود که تنها یک گل داشت و این گل در نیمه نخست توسط حمید اسماعیلی برای آپکو پارس به ثمر رسید تا این تیم با آمادگی کامل راهی رقابت‌های لیگ جوانان کشور شود.

اما مسابقه آرش‌نوین ایرانیان قم با ماهان پرگل‌ترین بازی هفته نخست بود که پنج گل داشت و در پایان تیم آرش‌نوین با نتیجه چهار بر یک ماهان را شکست داد، در حالی که حسین صادقی دو گل، محمدرضا سبزآبادی و امیرحسین مرادی برای آرش  و محمدرضا محقق برای ماهان گلزنی کردند.

یکی از دو تساوی هفته نخست لیگ فوتسال جوانان قم در پایان مسابقه تیم‌های ذاکر و مهدی‌یار رقم خورد، مسابقه‌ای که در آن دو گل به ثمر رسید و سهم هر تیم یک گل، تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها بود، ضمن اینکه محمدمهدی طهماسبی برای ذاکر و حسن میرزایی برای مهدی‌یار گل زدند.

مسابقه تیم‌های فوتسال الوند و آتلیه یاقوت نیز چهار گل در برداشت که در پایان تساوی دو بر دو روی تابلوی سالن شهدای دفاع مقدس قم به ثبت رسید و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند تا بعد از برگزاری پنج مسابقه هفته نخست لیگ فوتسال جوانان قم، تیم آتلیه‌طهران با بهترین تفاضل گل صدرنشین شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb85bs.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما