دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 32331
حامی داوران فوتبال استان قم عنوان کرد

راه‌اندازی کمپین حمایت از داوران در قم/ رونمایی از لباس داوران فوتبال قم

قم نيوز : قم نگار: حامی داوران فوتبال استان قم گفت: شرکت‌های بزرگ برای گسترش فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی اقدام به راه‌اندازی تیم می‌کنند اما حمایت از داوران موضوع جدیدی است که با پیشنهاد علی صفایی داور لیگ برتر استان قم صورت گرفت.
راه‌اندازی کمپین حمایت از داوران در قم/ رونمایی از لباس داوران فوتبال قم
به گزارش قم نگار،‌ علیرضا شکارچی در نشست خبری آئین رونمایی از لباس داوران فوتبال استان قم که امشب برگزار شد با بیان اینکه شرکت ساختمانی نقش برتر نخستین مجموعه فعال عمرانی حامی داوران فوتبال و فوتسال استان قم است،‌ گفت: حمایت از جامعه داوران موجب می‌شود این قشر زحمت‌کش در تمامی عرصه‌های قضاوت بهترین داوری را از خود نشان دهد.

مدیرعامل شرکت حامی داوران قم اظهار کرد: حمایت از داوران از این نظر که دغدغه و مشکلات داوران را کاهش داده و موجب عملکرد بهتر آنها می‌شود دارای اهمیت زیادی است که متاسفانه در جامعه مغفول مانده است.

وی در ادامه شعار این گروه را «نقش اعتماد شما دلیل باور ماست»،‌ گفت: شرکت‌های بزرگ برای گسترش فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی اقدام به راه‌اندازی تیم می‌کنند اما حمایت از داوران موضوع جدیدی است که با پیشنهاد علی صفایی داور لیگ برتر استان قم صورت گرفت.

حامی داوران فوتبال و فوتسال استان قم خاطرنشان کرد: داوران رشته فوتبال و فوتسال در تمام رده‌های سنی از نونهالان تا بزرگسالان و پیشکسوتان و همچنین در بخش آقایان و بانوان مورد حمایت این شرکت هستند.

وی با بیان اینکه در همین راستا ۱۰ شهریورماه مقارن با روز جهانی داور مراسم آئین رونمایی از لباس داوران فوتبال استان قم در سالن همایش‌های آب و فاضلاب استان برگزار خواهد شد،‌ گفت: در این مراسم که با حضور مدیران ارشد عمرانی و ورزشی برگزار می‌شود از داوران پیشکسوت و خبرنگاران فعال ورزشی استان تقدیر خواهد شد.

شکارچی در پایان تصریح کرد: افتخار می‌کنیم استان قم آغازگر سنت حمایت از جامعه داوران فوتبال در سطح کشور است، در حال حاضر داوران ابتدایی‌ترین امکانات را ندارند اما بالاترین انتظارات از آنها وجود دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb8fbf.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما