سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : 51051
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ بوكس استان قم خبر داد

اعزام 3 مشت‌زن قم به بوكس قهرماني نوجوانان ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ بوكس استان قم گفت: سه مشت‌زن آينده‌دار و پرتوان قم در تركيب تيم جوانان اين هیأت‌ راهي رقابت‌هاي قهرماني كشور شدند.
اعزام 3 مشت‌زن قم به بوكس قهرماني نوجوانان ايران
اعزام 3 مشت‌زن قم به بوكس قهرماني نوجوانان ايران
به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده امروز اظهار کرد: بوکس قم به واسطه مربیان بسیار خوبی که دارد و سرمایه‌گذاری قابل توجهی که بر روی استعدادهای رده‌های سنی پایه انجام داده، خوشبختانه در تمام سطوح سنی دارای مشت‌زنان بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور یکی از مهمترین اولویت‌های کاری هیأت‌ بوکس استان قم و بر همین اساس طبق تقویم فدراسیون برای حضور در در تمامی رقابت‌های کشوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم و این هفته تیم نوجوانان قم به میدان خواهد رفت.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم با بیان اینکه فدراسیون بوکس میزبان و زمان برگزاری رقابت‌های نوجوانان ایران را مشخص کرده، اضافه کرد: این دوره از پیکارها به میزبانی هیأت‌ بوکس استان همدان و در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و سه بوکسور قم نیز برابر حریفان به روی رینگ می‌روند.

وی تصریح کرد: موفقیت در کسب رتبه و رفتن روی سکوهای برتر مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان ایران علاوه بر کسب مدال‌، به واسطه اینکه رقابت‌ها جنبه انتخابی تیم ملی را نیز دارد، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و به هر سه نماینده قم برای کسب مدال و سهمیه تیم ملی امیدواریم.

عباس‌زاده با اشاره به احتمال حضور ۲۵۰ مشت‌زن نوجوان در این رقابت‌ها، عنوان کرد: این مسابقات از روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه تا سوم مرداد در شهر نهاوند با حضور بوکسورهای ۳۲ استان کشور برگزار می‌شود و نمایندگان قم در اوزان 52، 54 و 60 کیلوگرم به میدان می‌روند.

وی با اشاره به تصمیم کمیته فنی برای انتخاب ترکیب تیم هیأت‌ بوکس قم، تصریح کرد: در 6 شب برگزاری رقابت‌های قهرمانی بوکس نوجوانان کشور در نهاوند، یاسین بنیاب در وزن 52 کیلوگرم به روی رینگ خواهد رفت، امیرحسین احمدی در وزن 54 کیلوگرم با حریفان مبارزه می‌کند و نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم قم نیز علی نوراللهی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8gbs.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما