سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 48604
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره):

سالن اجتماعات دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) بازسازی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) از بازساری و افتتاح سالن اجتماعات دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) خبر داد.
مرتضی نجفی قدسی: سالن اجتماعات دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) بازسازی شد
مرتضی نجفی قدسی: سالن اجتماعات دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) بازسازی شد
مرتضی نجفی قدسی که در گفت و گو با قم نیوز سخن می گفت با تقدیر از آیت عظام مقتدایی، آیت الله حکیم و طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: گردهمایی اساتید مفسر قرآن چندین سال است که برگزار می شود و این از لطف صاحب قرآن است که شاهد برگزاری این گردهمایی در بیت علامه طباطبایی (ره) هستیم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) افزود: دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) این توفیق را داشته است که سال های متمادی در خدمت حوزه علمیه و گسترش تفسیر قرآن باشد. یکی از کارهایی که در این ایام با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفته است، اعزام مبلغان به سراسر کشور است که با همکاری مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه صورت می گیرد که منشأ برکات خوبی بوده است.

وی افزود: با حضور مرجع گرامی، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، سالن اجتماعات دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) که پس از چند ماه بازساری، به بهره برداری رسید و با قدوم مفسران قرآن افتتاح شد.

وی تصریح کرد: در این بازسازی، با صرف هزینه بالا، امکانات گرمایشی و سرمایشی به حیاط دارالقرآن افزوده شده است و از این پس برگزاری همایش های بزرگ با کیفیت بهتری میسر خواهد بود.

نجفی قدسی با اشاره به نظر لطف مراجع تقلید و علما به بیت علامه (ره) گفت: این بیت سالیان سال محل زنگی شخصیت بزرگ جهان اسلام، علامه طباطبایی (ره) و محل رفت و آمد شاگردان و هم درسان ایشان که امروزه از مراجع تقلید هستند، بوده است و به محلی قدسی تبدیل شده است که نفس علامه در جای جای آن احساس می شود و مراجع عظام تقلید نیز به همین سبب، لطف خاصی به این مجموعه دارند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcba0ba.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما