جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : 29254
همزمان با ایام فاطمیه؛

مراسم هیئت‌های ایرانی در حرم امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: جانشین جامعه ایمانی مشعر از برگزاری مراسم‌های عزاداری هیأت‌های ایرانی در ایام فاطمیه در صحن حضرت زهرا (س) حرم امیرالمومنین (ع) خبر داد.
مراسم هیئت‌های ایرانی در حرم امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، جانشین جامعه ایمانی مشعر پیش از ظهر امروز در چهارمین همایش ملی هیئت‌های محوری و برگزیده کشور که در سالن همایش غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) در حال برگزاری است با بیان اینکه محتویات سه همایش گذشته در سایت‌های مجازی بارگذاری شده است اظهارداشت: تولید نرم افزارهایی از محتویات سه همایش ملی هیئت‌های محوری و برگزیده کشور که تا کنون برگزار شده است می‌تواند برای حاضران این همایش و دیگر مدیران هیئت‌های مذهبی مورد استفاده قرار گیرد.

رحیم آبفروش با اشاره به اینکه محتویات این همایش در فضای مجازی قرار داده می‌شود، افزود: یکی از ویژگی‌های مدیران هیئت‌های مذهبی انگیزه‌های الهی است که با تکیه بر آن به عنوان افسر جنگ نرم از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی تبعیت کرده و در راستای حرکت‌های گسترده فرهنگی گام بر می‌دارند.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر خاطرنشان کرد: دبیران استانی این مجموعه فرهنگی در استان‌های مختلف کشور حرکت‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند اما سازماندهی این حرکت‌ها می‌تواند نتایج مطلوب بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان استانی جامعه ایمانی مشعر رسالت گردهم‌آوری هیئت‌های فرهنگی را بر عهده دارند ابراز کرد: در این مجموعه فرهنگی چشم‌داشت مادی وجود ندارد به همین علت باید افراد در کنار یکدیگر برای تقویت حرکت‌های فرهنگی استان خود تلاش کنند.

آبفروش متذکر شد: رضایت خداوند هدف اصلی حضور مدیران استانی جامعه ایمانی مشعر در این همایش است و اگر حمایت‌های افراد برجسته‌ای همچون حاج حسین یکتا نبود نمی‌توانستیم به این میزان از توانایی برسیم.

وی از برگزاری مراسم‌های عزاداری هیئت‌های ایرانی در ایام فاطمیه در صحن حضرت زهرا (س) حرم امیرالمومنین (ع) خبر داد و افزود: این امر نتیجه هماهنگیی دفتر بعثه مقام معظم رهبری و ستاد بازسازی عتبات عالیات است و این حرکت فرهنگی در 27 اسفند الی 8 فروردین 1394 اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/132
https://qomnews.ir/vdcba5b5.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما