پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 49964
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی:

راهپیمایی روز قدس سبب جلوگیری از نفوذ صهیونیسم می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی با تاکید بر اینکه مردم باید در راهپیمایی روز قدس حضور مطلوبی داشته باشند، گفت: این راهپیمایی مبارزان فسلطینی را دلگرم می‌کند و سبب جلوگیری از نفوذ رژیم صهیونیستی می‌شود.
راهپیمایی روز قدس سبب جلوگیری از نفوذ صهیونیسم می‌شود
راهپیمایی روز قدس سبب جلوگیری از نفوذ صهیونیسم می‌شود
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی بعد از نماز ظهر و عصر امروز در شبستان امام خمینی(ره) با بیان اینکه برخورد با خیانت‌گران به مذهب خاصی محدود نمی‌شود، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم اگر مسلمان هم خیانت کند با او برخورد می‌شود.


وی با تاکید بر اینکه پیامبر اسلام(ص) به صورت جدی با خائن برخورد می‌کردند، اضافه کرد: برخورد با اقسام مختلف خیانت از جمله خیانت به خانواده، بیت‌المال و رزمندگان در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است.


عضو هیأت علمی جامعه‌المصطفی با اشاره به اینکه دشمنان در مورد برجام هر روز یک موضوع متفاوتی را مطرح می‌کنند، عنوان کرد: سیاست‌مداران باید به آیه 55 سوره انفاق توجه کنند چرا که خداوند در این آیه به پیامبر اسلام(ص) دستور داده که باید در مقابل تهدید دشمن پیش‌دستی کرد.


وی ادامه داد: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی اگر دشمن برجام را پاره می‌کند ما آن را آتش می‌زد؛ هر چند بر اساس تاکیدات دین مبین اسلام، مسلمان در نزاع پیش‌قدم نمی‌شود اما اگر احساس کند که طرف مقابل نیت بهم زدن قرارداد را دارد، زودتر از او پیش قدم می‌شود.


حجت‌الاسلام  والمسلمین رفیعی با بیان اینکه حساب یهود از جریان‌های سیاسی جداست، تصریح کرد: یهودیان پیرو حضرت موسی به عنوان یک شخصیت انقلابی و حامی مستضعفان هستند اما اینکه بخواهیم یهود را با رژیم صهیونیستی گره بزنیم ظلم بزرگی در حق یهود است؛ چرا که بسیاری از یهودیان جریان صهیونیسم را قبول ندارند.


وی با تاکید بر اینکه برخی به دنبال یکسان‌سازی جریان یهود و صهیونیسم هستند، اظهار کرد: صهیونیسم خوی نژادپرستی، خیانت، کشورگشایی و تجاوز را دارد و به دنبال صهیونیسم خواندن یهود است در حالی که به تعبیر امام خمینی(ره) صهیونیسم از یهود متفاوت است.


حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه روز قدس روز مبارزه با یهود نیست، عنوان کرد: این روز برای مبارزه با صهیونیسم به عنوان یک تشکل سیاسی که خود را نژاد برتر دنیا می‌داند، فرصت مناسبی است.


وی با بیان اینکه مردم باید در راهپیمایی روز قدس حضور مطلوبی داشته باشند، گفت: این راهپیمایی مبارزان فسلطینی را دلگرم می‌کند و سبب جلوگیری از نفوذ رژیم صهیونیستی می‌شود؛ بر اساس آیات قرآن کریم اگر قدمی برداریم که سبب غضب کفار شود برای آن قدم   پاداش مناسبی درنظر گرفته می‌شود.


این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: افرادی که به شخصیت‌های بزرگ و مسؤولان نظام اسلامی انتساب دارند باید در رفتار، گفتار و عملکرد خود مراقبت بیشتری داشته باشند چرا که این افراد نسبت به دیگران مورد توجه هستند و عملکرد آنها سبب زیرسوال رفتن اطرافیانشان می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba9ba.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما