يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 42844
منبع : پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
مسؤول کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد

گردآوری 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: کتب موجود در کتابخانه فعلا 200 هزار جلد بوده که این تعداد در حال افزایش است و نسبت به نیاز مخاطب کتب مختلف دیگری نیز به مخزن کتابخانه اضافه خواهد شد.
گردآوری 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان با اشاره به افتتاح ساختمان جدید کتابخانه و نقل مکان از ساختمان قدیم گفت: ساختمان فعلی کتابخانه حدود یک سال پیش در فضای 12000 متری برای استفاده عموم به بهره برداری رسیده که نسبت به فضای قدیم افزایش 3 برابری متراژ داشت.

مسؤول کتابخانه آستان مقدس درباره استقبال چشمگیر عموم و دانشجویان و طلاب از این کتابخانه افزود: همه روزه شاهد افزایش استقبال از طرف افراد مختلف اعم از عموم مردم و دانشجویان و طلاب هستیم به طوری که هم اکنون روزانه 600 نفر، با حضور ساعات بالا، به این کتابخانه مراجعه کرده و از کتاب‌های موجود استفاده می‌کنند.

صادقی آرمان با بیان اینکه فضای جدید کتابخانه نسبت به فضای قدیم افزایش کمی و کیفی داشته است اضافه کرد: با توجه به گسترش فضای کتابخانه نیاز به نیروی انسانی بیشتری است که بتواند پاسخگوی مراجعه کنندگان باشد که این امر در حال پیگیری است و به مرور زمان این امر حل خواهد شد.

وی با تبیین آیین‌نامه‌های مختلف برای قسمت‌های جدید الاحداث کتابخانه گفت: آیین نامه‌ها و دستور العمل‌های مختلفی برای قسمت‌های جدید الاحداث آماده شده و شرح وظایف بلند مدت و کوتاه مدت نیز آماده اجرایی شدن است.

مدیر کتابخانه حرم مطهر بیان کرد: کتب موجود در کتابخانه فعلا 200 هزار جلد بوده که این تعداد در حال افزایش است و نسبت به نیاز مخاطب کتب مختلف دیگری نیز به مخزن کتابخانه اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbawba.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما