چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 27003
آیت الله علوی گرگانی:

محبت به اهل بیت (ع) مشکل‌گشای دنیا و آخرت ما است

قم نيوز : قم نیوز: آ یت الله علوی گرگانی گفت: محبت به اهل بیت (ع) غیر از دنیا در آخرت به درد ما می‌خورد و مشکل گشای همه کارهای ما است.
محبت به اهل بیت (ع) مشکل‌گشای دنیا و آخرت ما است
به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر دیروز در دیدار جمعی از دانش آموزان شهرستان بشاگرد با اشاره به وظیفه سنگینی که بر دوش نسل جوان است اظهار کرد: مشکل سنگینی که برعهده شما است بحث امانتداری است وشما باید محبت به اهل بیت (ع) که به شما رسیده در آن خیانت نکنید.

آیت الله علوی گرگانی افزود: مردمی که در شهرستان‌های صعب العبور زندگی می‌کنند محبت اهل بیت (ع) در دل‌هایشان وجود دارد که از پدرانشان به آن‌ها رسیده است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: عزداری برای اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) و نماز و محبت اهل بیتی که در دل‌های شما وجود دارد وظیفه شما را سنگین می‌کند و باید از آن به خوبی امانتداری کنید و نگذارید به این امانت خیانت شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به وسوسه‌های دشمن عنوان کرد: سعی کنید همیشه در مکتب اهل بیت (ع) باقی بمانید و فریب وسوسه‌های دشمن را نخورید.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد تا با وسوسه‌های خود و پول و ثروت و جذابیت‌های آن سرمایه جواهرات محبت به اهل بیت (ع) را از شما بگیرید از همین رو باید سعی کنید که این سرمایه عظیم را از دست ندهید.

مرجع تقلید شیعیان خاطر نشان کرد: محبت به اهل بیت (ع) غیر از دنیا در آخرت به درد ما می‌خورد و مشکل گشای همه کارهای ما است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcbfgb5.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما