?>?> 15 هزار نهال در شهرك‌هاي صنعتي قم كاشته مي‌شود | قم نیوز
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 46543
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم:

15 هزار نهال در شهرك‌هاي صنعتي قم كاشته مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم از غرس بيش از 15 هزار اصله نهال در سطح شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان قم همزمان با هفته درختكاري خبر داد.
15 هزار نهال در شهرك‌هاي صنعتي قم كاشته مي‌شود
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد اظهار کرد: این تعداد نهال موجب افزایش 9 هکتاری فضاهای سبز در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرک‌های صنعتی استان قم با وجود محدودیت‌ها از نظر فضای سبز در جایگاه مناسبی قرار دارد گفت: در حال حاضر 317 هکتار از اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم به فضای سبز اختصاص یافته که بیانگر اهتمام این شرکت به محیط زیست و تلاش برای ارتقاء فضاهای سبز است.

وی به محدودیت‌های منابع آبی در استان قم اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های صورت رفته و همکاری بسیار مناسب منابع طبیعی در ماه‌های اخیر دو لیتر آب بر ثانیه برای حفظ و توسعه بخشی از فضاهای سبز شهرک صنعتی شکوهیه قم اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار را امری ضروری عنوان کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی قم کوشیده است با تبدیل آبیاری سنتی به مکانیزه بیش از 880 کیلومتر شبکه آبیاری قطره‌ای را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbfsba.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما