جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 28660
استاندار قم:

احساس امنیت مردم در گرو تلاش نیروی انتظامی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: احساس امنیت مردم در گرو تلاش نیروی انتظامی است.
احساس امنیت مردم در گرو تلاش نیروی انتظامی است
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی‌منش در همایش فرماندهان نیروی انتظامی قم با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ایران سرافراز امروز در مقابله با کفر جهانی ایستادگی می‌کند.
 
وی با اشاره به شهادت نیروهای انقلابی در سوریه به دست رژیم صهیونیستی افزود: حزب‌الله طی عملیاتی این گستاخی را به خوبی پاسخ داد.
 
استاندار قم تصریح کرد: امروز ایران مقتدر در یک طرف و سران کشورهای قدرتمند دنیا در طرف دیگر میز مذاکره نشسته‌اند.
 
صالحی‌منش در ادامه کسب رتبه سوم کشور توسط ناجای قم را مورد توجه قرار داد و افزود: این جایگاه نتیجه عملکرد بسیار خوب نیروی انتظامی و رضایت مردم است.
 
استاندار قم دفاع از حقوق شهروندان و مقابله با مجرمین را از مهمترین وظایف نیروی انتظامی برشمرد و گفت: خوشبختانه ناجای قم با بهره‌گیری از نیروهای خلاق، توانمند و ولایی در این راستا بسیار موفق بوده است.
 
وی با تاکید بر ضرورت تلاش هرچه بیشتر در مقابله با دزدی و اعتیاد خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از مرکز نگهداری معتادین و متکدیان که به همت معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم به سرانجام رسید نقش موثری در این راستا ایفا کرده است.
 
صالحی‌منش در پایان با اشاره به نقش مهم مطبوعات و رسانه‌های جمعی در آموزش مردم عنوان کرد: ناجای قم باید با مشارکت صدا و سیما و دیگر نهادهای فرهنگ‌ساز مردم را در مقابله با وقوع جرم توسط باندهای مواد مخدر و دزدی آگاه سازند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbg0b5.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما