پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 22350

قاضی تنها کاراته‌کای قم برای اعزام به مسابقات جوانان آسیا شد

قم نيوز : قم نیوز: علیرضا قاضی تنها کاراته‌کای قمی است که شانس همراهی تیم ملی کاراته رده سنی جوانان کشورمان را در مسابقات جهانی و آسیایی جوانان به دست آورد.
قاضی تنها کاراته‌کای قم برای اعزام به مسابقات جوانان آسیا شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که برای حضور در مسابقات کاراته رده سنی جوانان قهرمانی آسیا ۱۳ کاراته‌کای جوان اردونشین شده‌اند، علیرضا قاضی تنها نماینده کاراته قم در بین این تعداد کاراته‌کای حاضر در اردوی نهایی تیم ملی محسوب می‌شود.

این در شرایطی است که پس از برگزاری رقابت انتخابی ۱۳ کاراته‌کا مجوز حضور در اردوی تیم ملی جوانان را کسب کردند و به نمایندگی از کاراته استان قم علیرضا قاضی توانست در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم این شانس را برای خود حفظ کند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته رده سنی جوانان کشورمان به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران انجام شد و سرانجام ۱۳ کاراته‌کا موفق شدند جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردند.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم و جایی که علیرضا قاضی تنها نماینده کاراته قم در این انتخابی بود، مهدی قراری‌زاده از کرمان، رامین قراگوزلو از البرز و علیرضا قاضی از قم هر سه نفر با کسب دو پیروزی و یک باخت به اردوی تیم ملی کاراته راه یافتند.

بر این اساس در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، امیررضا میرزایی از تهران با ۳ پیروزی و آرش کریمی از زنجان با دو برد و یک باخت اردونشین شدند، ضمن اینکه در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، علیرضا شیرصفت از فارس، میلاد افشانی از اصفهان و شایان سلطانی از زنجان هر سه با ۴ برد و یک باخت مجوز حضور در اردوی تیم ملی کاراته جوانان کشور را به دست آوردند.

در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم نیز حمیدرضا عبادی از مرکزی و رضا گیلان پور از گیلان با سه برد و یک باخت به جمع اردونشینان اضافه شدند و در وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم، صالح اباذری از مرکزی، علی بهبود از مازندران و امیر حسین درویشی از تهران با ۲ برد و یک باخت نفراتی بودند که بخت خود برای اعزام به رقابت های کاراته قهرمانی آسیا و جهان را حفظ کردند.

در حالی که کشور مالزی به عنوان میزبان برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۴ انتخاب شده، اردوی تیم‌های جوانان به همراه نفرات اردونشین نوجوانان و امید هم اکنون در سالن شهید کبکانیان تهران تشکیل شده است.

در مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که اسفند ماه سال گذشته در شیراز به انجام رسید، کاراته‌کاهای قمی موفق به کسب ۵ مدال طلا، نقره و برنز هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgfb5.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما