پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 47560
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد

تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در قم

قم نيوز : قم نیوز: با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزیدگان مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در شهر قم تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در قم
به گزارش قم نیوز، مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش ظهر امروز در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد.

در این مراسم سید ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نصراله بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم صادقی فر سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید صدرالدین موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم حضور داشتند.

نصراله بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای این مراسم با اشاره به ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: حدود یک میلیون و  200 هزار نفر در شهر قم زندگی می‌کنند و حدود 200 هزار نفر تبعه خارجی از 115 کشور در این شهر حضور دارند.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته پیشنهاد داده بودم که مسابقات قرآنی جامعه کار و تولید در شهر قم برگزار شود، برگزاری این مسابقات برای یازدهمین سال است و از برگزیدگان مسابقات با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر می‌شود.

سید ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این مراسم با اشاره به ابعاد اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: چنین اقتصادی باید براساس کار و تلاش باشد و اقتصاد رانتی و اقتصاد نفتی یک اقتصاد مقاومتی نیست، رهبر معظم انقلاب به شدت بر بحث اقتصاد مقاومتی تاکید کردند، مدیران هم در این راه تلاش می‌کنند، اما راه اقتصاد مقاومتی، راه نویی است و گام برداشتن در این راه سخت است.

وی ادامه داد: جوامع ما باید مبتنی بر نوآوری و دانش باشد، علم، کشف آثار تجلی خداوند در عالم است، پیشرفت و توسعه عالم مبتنی بر کار و تلاش است، توسعه ای که براساس منابع فناپذیر باشد، توسعه ناپایدار است، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد رقابتی هم است، رهبر معظم انقلاب می‌گویند که اقتصاد مقاومتی درون زا است، ولی به بیرون هم نگاه دارد.

در بخش پایانی این مراسم از برگزیدگان بخش‌های مختلف مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

در این مسابقات در بخش مفاهیم قرآن در قسمت خواهران زهرا زبدی شریف، فریبا رجب لو، معصومه کریمی و صبا صادقی  به صورت مشترک به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مفاهیم قرآن قسمت برادران ابوالقاسم رحیمی، محمد رباط میلی و سید صادق موسوی به عنوان سه برگزیده  شناخته شدند.

در بخش حفظ 10 جزء قرآن قسمت خواهران مرضیه قاسمی، ربابه زرین و کلثوم رضایی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش حفظ 10 جزء قسمت برادران نیز محمد سیلاوی، محمود باباخان و محمد نوری به عنوان سه برگزیده کشور شناخته شدند.

در بخش حفظ 20 جزء قرآن قسمت خواهران مهدیه شکوری، ناهید اژدری و زهرا برومند به ترتیب رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند و در بخش حفظ 20 جزء قرآن قسمت برادران محمد علی شریعتی، امیدرضا رحیمی و مجتبی محسنی سه برگزیده کشوری شدند.

در بخش حفظ کل قرآن قسمت خواهران زهرا محبی، فاطمه نظری، مریم شفیعی حائز رتبه های برتر شده و در بخش حفظ کل قرآن قسمت برادران نوید رزم جو، حسن علیرضالو و مصطفی اصفهانیان سه عنوان برتر را از آن خود کردند

در بخش ترتیل قرآن قسمت خواهران فاطمه اسدی، ثنا منبوحی و مهناز جبارزاده به عنوان نفرات برتر شناخته شدند و در بخش برادران بهنام رحمانی، محمد محمدی و محسن زهدی علیپور به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش قرائت قرآن قسمت خواهران نزیهه جناحی، نصیبه کرمی پارسا و زهرا سهرابی سه برگزیده کشوری شدند و در بخش قرائت قرآن قسمت برادران مجید جیریایی، صادق سیاحی و محمدجواد نصیری به عنوان نفرات برتر شناخته شدند. 

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbgsba.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما