شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : 52500
منبع : خبرگزاری فارس
در مصاف با پارسيان شهر قدس

فوتساليست‌هاي قم ششمین بار در لیگ برتر باختند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال هیأت‌‌‌‌‌ قم در هشتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ششمین باخت خود را در مقابل تیم پارسیان شهر قدس متحمل شدند.
فوتساليست‌هاي قم ششمین بار در لیگ برتر باختند
فوتساليست‌هاي قم ششمین بار در لیگ برتر باختند
به گزارش قم نیوز، فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌‌‌‌ قم که با انگیزه کسب نخستین برد این فصل خود و همچنین جدا شدن از انتهای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز برابر پارسیان شهر قدس به میدان رفته بودند، بار دیگر باختند.

این دیدار یکی از هفت مسابقه هفته هشتم نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود که عصر امروز جمعه بیست و هفتم مرداد ماه برگزار شد و نماینده قم که با سه مربی به نام‌های ابوالفضل ثانی، محمدرضا قاسمی و عباس شمس در لیگ برتر حضور دارد سه بر دو به پارسیان شهر قدس باخت.

تیم هیأت‌‌‌‌‌ قم که از هفت بازی قبل خود در لیگ نوزدهم هنوز طعم پیروزی را نچشیده بود و پنج باخت و دو تساوی در کارنامه داشت ، بعد از باخت در مصاف خانگی هفته قبل برابر آتلیه‌طهران قم، امروز در مسابقه‌ای سخت و حساس برابر دیگر تیم پائین جدولی یعنی پارسیان شهر قدس با اختلاف یک گل باخت تا همچنان در قعر جدول بماند.

هیأت‌‌‌‌‌ قم از یاسین‌پیشرو به این نام تغییر داده و پارسیان شهر قدس که با خرید امتیاز قهرمان لیگ پانزدهم فوتسال ایران یعنی دبیری تبریز در لیگ برتر حضور دارند، تا قبل از این بازی سه امتیاز با یکدیگر اختلاف داشتند اما با باخت امروز هیأت‌‌‌‌‌ قم برابر پارسیان شهر قدس، فاصله آنها در جدل به 6 امتیاز رسید.

با نتیجه‌ای که در پایان 40 دقیقه رقابت تیم‌های هیأت‌‌‌‌‌ قم و پارسیان شهر قدس رقم خورد، تیم هیأت‌‌‌‌‌ قم با تحمل ششمین باخت این فصل و اکتفا به دو امتیازی که از دو تساوی مقابل شهرداری ساوه و مقاومت قرچک کسب کرده بود در مکان چهاردهم و آخر جدول باقی ماند و تیم پارسیان شهر قدس با هشت امتیاز به مکان نهم جدول صعود کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgsbs.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما