سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 41188
منبع : پایگاه خبری تحلیلی البرزبان

رونمایی از کتاب پژوهشی «مصادیق نقض حقوق بشر توسط ایالات متحده آمریکا»

قم نيوز : قم نیوز: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی از پژوهش محوری جشنواره در قالب کتاب «حقوق بشر آمریکایی» رونمایی می شود.
رونمایی از کتاب پژوهشی «مصادیق نقض حقوق بشر توسط ایالات متحده آمریکا»
به گزارش قم نیوز، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی از پژوهش محوری جشنواره در قالب کتاب «حقوق بشر آمریکایی» رونمایی می شود.

جواد حاجی پور و سرکار خانم اسحاقی محققان و نویسندگان این کتاب ضمن اعلام این خبر افزودند: این کتاب شامل گردآوری و مستندسازی مجموعه عملکرد و اقدامات ایالات متحده آمریکا در نقض حقوق بشر است که در چهار بخش اصلی تدوین شده است و موارد نقض حقوق بشر در داخل کشور آمریکا، عملکرد ضد حقوق بشری این کشور در عرصه بین الملل و همچنین اقدامات خصمانه آمریکا نسبت به مردم ایران را به شکل مستند روایت می کند.

متن اولیه این پژوهش در طول برگزاری جشنواره در اختیار هنرمندان قرار گرفته است تا از مطالب آن بتوانند در تولید آثار هنری استفاده نمایند.

گفتنی است مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی روز یکشنبه ۷ شهریور ماه ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری واقع در تهران خیابان سمیه برگزار می شود. حضور برای عموم هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر آزاد است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbw8ba.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما