شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 44158
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پل روگذر میثم دوشنبه آینده افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از افتتاح پل روگذر میثم در دوشنبه هفته جاری خبر داد.
پل روگذر میثم دوشنبه آینده افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به افتتاح پل روگذر میثم در دوشنبه هفته جاری گفت: این پل مدت‌ها با مشکلاتی مواجه بود اما بالاخره با پیگیری‌های ویژه مدیریت شهری به نتیجه رسید و در مرحله افتتاح قرار دارد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه احداث و تکمیل پل روگذر میثم جزو تعهدات اصلی شهرداری نبوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی‌ که روند کند پیشرفت و تأخیر در تکمیل این پل برای شهروندان ایجاد کرده بود، شهرداری وارد پروژه شد تا با مشارکت راه‌آهن بتواند آن را تکمیل کرده و در اختیار شهروندان قرار دهد.

عابدی با بیان اینکه در حال حاضر پل به طور کامل تکمیل و بازگشایی شده است، افزود: اقدامات لازم در خصوص زیباسازی، نورپردازی و نصب المان‌های ترافیکی در این پل نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به پیگیری‌های مدیریت شهری از یکسال گذشته تاکنون برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره شهر تصریح کرد: در حال حاضر عمده پروژه‌های نیمه کاره شهری فعال بوده و بیش از 14 مورد از آن‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم بلوار آیت‌الله بروجردی، تقاطع مقداد، تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم، رمپ و لوپ تونل غدیر، بلوار شهید کریمی و شهید کبیری را از جمله پروژه‌های مهمی دانست که تا پایان سال افتتاح خواهد شد و ادامه داد: تا پایان سال با افتتاح پروژه‌های کلیدی ترافیکی در شهر شاهد بهبود در وضعیت عبور و مرور و کسب رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: پل روگذر میثم با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی قائم ارتش اجرا شده و نقش ویژه‌ای در ارتباط مناطق سه و 6 شهری و تکمیل رینگ ترافیکی دوم شهر ایفا می‌کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbw8ba.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

عباس عربی
با توجه به افتتاح پل روگذر میثم در ایام ولایت صاحب الزمان پیشنهاد میشود پل بنام ولایت نامگذاری شود.