شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 51178
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار اعضای ستاد امر به معروف با مدیران شهر قم مطرح شد

حرکت برنامه‌محور و عملی در حوزه ترویج امر به معروف و نهی از منکر

قم نيوز : قم نیوز: در دیدار اعضای ستاد امر به معروف با شهردار و مدیران شهری قم بر حرکت برنامه‌محور و عملی در حوزه ترویج امر به معروف و نهی از منکر تاکید شد.
حرکت برنامه‌محور و عملی در حوزه ترویج امر به معروف و نهی از منکر
به گزارش قم نیوز، دبیر و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با سقائیان‌نژاد شهردار و برخی مدیران شهری قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست مشترک که ابراهیم معتمدی قائم‌مقام شهردار نیز در آن حضور داشت راهکارهای مختلف برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان قم بررسی شد.
شکل‌گیری گروه‌های تذکر لسانی و یاوران معروف در ادارات استان، تدوین برنامه حرکت در راستای ترویج امر به معروف، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی شهر و... از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با تاکید بر اینکه اگر نماز برای مردم خطر داشته باشد امر به معروف نیز خطر دارد گفت: روش‌های ستاد در امر به معروف و نهی از منکر کارشناسی شده است و به بهترین نحو ممکن اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین معرفت با اشاره به برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: نخستین کار ما تشکیل ستاد اجرایی هفته با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم است.

شهردار قم نیز با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص امر به معروف و نهی از منکر گفت: در دین اسلام امر به معروف و نهی از منکر از جایگاه والایی برخوردار است که در بدو استقرار هر حکومت اسلامی باید نسبت به استقرار آن در جامعه دقت داشت.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه شکی در وجود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وجود ندارد، بر ضرورت رعایت حقوق و توجه به امور مردم در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: شهرداری نسبت به مسائل فرهنگی در شهر قم حساسیت ویژه ای دارد و به همین منظور با وجود شرایط نامساعد مالی اقدام به احداث بیش از 10 مجموعه فرهنگی ورزشی در شهر کرده‌ایم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbw8bs.rhb8zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما