سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 29308
با حضور رئیس مجلس

همایش بین‌المللی «میراث مشترک ایران و عراق» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجمع ذخایر اسلامی از برگزاری همایش بین المللی «میراث مشترک ایران و عراق»، پنج شنبه هفته جاری در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
همایش بین‌المللی «میراث مشترک ایران و عراق» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدصادق حسینی اشکوری با اشاره به برگزاری همایش بین المللی «میراث مشترک ایران و عراق» در قم اظهار داشت: این همایش در روزهای ۱۴ و ۱۶ اسفندماه سال جاری در قم و تهران برگزار می‌شود.

رئیس مجمع ذخایر اسلامی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ مهمان خارجی به این همایش دعوت شده‌اند، افزود: همایش بین‌المللی «میراث مشترک ایران و عراق» پنج شنبه ۱۴ اسفند ماه در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش میراث مشترک ایران و عراق در تاریخ ۱۶ اسفندماه در محل کتابخانه ملی تهران، تصریح کرد: همایش بین المللی «میراث مشترک ایران و عراق» در روزهای ۱۴ و ۱۸ اسفند در محل‌های مذکور از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی اشکوری با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ مهمان خارجی در این همایش عنوان کرد: اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف و نیز صاحبان آثار ارسالی به همایش بین المللی «میراث مشترک ایران و عراق» از جمله شرکت کنندگان در این مراسم هستند.

رئیس مجمع ذخایر اسلامی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ مقاله تاکنون به دبیرخانه همایش ارسال شده است، خاطرنشان کرد: رونمایی و گفت‌و‌گو با مولفان ۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه از دیگر برنامه‌های این همایش است.

وی اظهار داشت: سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب، رئیس کتابخانه ملی و ئیس دانشگاه کوفه از جمله مهمترین برنامه‌های همایش بین المللی «میراث مشترک ایران و عراق» است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbwfb5.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما