قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه صبا مشکل کمبود بازیکن دارد گفت: سبت به فصل گذشته کم ستاره‌تر اما هماهنگ تریم.
کمبود بازیکن داریم / نسبت به فصل گذشته کم ستاره‌تر اما هماهنگ تریم
به گزارش قم نیوز، حسین گنجیان پس از پیروزی تیمش برابر پتوی لاله اصفهان در لیگ فوتبال امیدهای کشور اظهار کرد: بازی خوبی در پیش داشتیم و آنچه از بازیکنان خواسته بودیم در زمین پیاده شد البته در برخی دقایق در اجرای برنامه‌ها با مشکل مواجه شدیم اما در مجموع، نظر کادر فنی برآورده شد و خوشحالم که نخستین پیروزی را به همراه یک بازی خوب به دست آوردیم.

وی افزود: بازیکنان تیم بزرگسالان در دو سه هفته اخیر حداقل هفته‌ای یک جلسه با ما تمرین می‌کنند و مشکلی از بابت هماهنگی آن‌ها با سایر نفرات نداریم اما مشکل اساسی ما در حال حاضر این است که کمبود بازیکن داریم و اگر این کمبود وجود نداشت هرگز از ۴ بازیکن تیم بزرگسالان در ترکیب استفاده نمی‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به کمبود بازیکن، مجبور هستیم که از بازیکنان تیم بزرگسالان استفاده کنیم و البته این بازیکنان با حضورشان در تیم امید، به سایر بازیکنان هم انگیزه می‌دهند.

گنجیان بیان کرد: هدف ما این است که هم از داوود بهادری و هم آرام عباسی استفاده کنیم البته آرام عباسی فعلا در اختیار تیم ملی امید است و داوود بهادری هم بازیکنی است که تیم بزرگسالان به او نیاز دارد اما ممکن است در مراحل بالا‌تر در صورت نیاز از آن‌ها هم استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: هدف اولیه ما این است که از گروه‌مان صعود کنیم البته شناخت چندانی از حریفانمان نداریم اما بازی به بازی، شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم به حد و اندازه صعود به لیگ بر‌تر برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبای ۹۳ نسبت به سال گذشته تیم هماهنگ تری است و بیشتر کار کرده و شاید مهره‌های سال قبل را نداشته باشیم اما تیم هماهنگ تری داریم و بازیکنانی در اختیار داریم که تشنه پیشرفت هستند.

گنجیان خاطرنشان کرد: امید صبا ۵ جای خالی دارد و اولویت ما بازیکنانی قمی هستند و اگر نتوانیم بازیکن بومی جذب کنیم آن‌گاه جذب بازیکن غیر بومی اجتناب ناپذیر است.
گزارشگر :
https://qomnews.ir/vdcbwfb5.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما