پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 22008
آیت الله سعیدی در دیدار با فرماندهان ارتش قم:

زنده نگه داشتن یاد شهدای دفاع مقدس از مهمترین وظایف نظام است

قم نيوز : قم نیوز :تولیت آستان حرم حضرت معصومه (س) گفت: یکی از وظایف نظام و مردم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای است که در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ کشور جان خود را فدا کرده‌اند.
زنده نگه داشتن یاد شهدای دفاع مقدس از مهمترین وظایف نظام است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به برزگداشت روز ارتش اظهار کرد: بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از اقدامات مناسبی است که اجرا شده است زیرا که یکی از وظایف نظام و مردم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای است که در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ کشور جان خود را فدا کرده‌اند.

امام جمعه قم افزود: در ستاد بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افراد غیر ارتشی هم حضور دارند که دلیل این امر تنها اهمیت ارتش در کشور و در میان مسئولان است و از سوی دیگر ولایتمداری مسئولان استان را نیز نشان می‌دهد.

تولیت آستان حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به حفظ ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب عنوان کرد: یکی از افتخارات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران این بود که نگذاشتند هزینه که برای شکل گیری ارتش صرف شده بود از بین برود و پس از پیروزی انقلاب شکوه‌مند ایران ارتش جمهوری اسلامی مستحکمتر و پایدار‌تر از دیروز در حفظ امنیت کشور حضور در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: کشور عراق پس از تغییر حکومتی که داشت شاهد منحل شدن ارتش این کشور بودیم که این امر نشان دهنده عدم ایستادگی و اراده این کشور بود اما جمهوری اسلامی ایران برای حفظ کشور در تمامی شرایط تا پای جان از میهن دفاع کرد.

آیت الله سعیدی با اشاره به فرماندهان و سربازانی که در ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند عنوان کرد: باید از تمامی این افراد تقدیر و تشکر کرد زیرا که این افراد وظیفه تامین امنیت کشور را در مرزهای کشور بر عهده دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbwgb5.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما