شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 41548
به بهانه خود تحریمی بانک‌های داخلی:

دولت مرعوب، بانک‌های خائن

قم نيوز : قم نیوز: در دولتی که رفع همه مشکلاتش را در چارچوب مذاکره با کدخدا و گردن کج کردن مقابل آن می‌بیند، هیچ عجیب نیست که شاهد بانکهای خائنی هم باشیم که تحریم‌های ظالمانه و بی دلیل غرب را در داخل کشور اجرا کنند!
دولت مرعوب، بانک‌های خائن
قم نیوز: دولت ما بدون هیچ تعارفی مرعوب غرب به ویژه ایالات متحده آمریکاست. این مرعوب بودن از نوع واکنش های دولت به گردن کشی‌های آمریکایی‌ها مشخص است و وای به حال روزی که متن ایمیل های رد و بدل شده میان مقامات عالی سیاست خارجی ایران و آمریکا فاش شود چرا که این واکنش های مرعوب عملی قطعا با عذرخواهی ها و کرنش های کلامی نیز همراه بوده است.

مرعوب بودن دولت را در مسائل مختلف می‌توان دید که یکی از آنها، آغاز خود تحریمی داخلی است، یعنی تحریم کردن افرادی در داخل کشور که ظالمانه و بی دلیل توسط غربی ها در خارج از ایران تحریم شده اند. بانک های داخلی که نخ تنظیمشان دست عروسک گردان اعظم بانکی، یعنی بانک مرکزی است، این بار نمک نشناسانه، تحریم را بر علیه کسانی وضع کرده اند که امنیت و آرامش کشور مدیون آنهاست.

اما تحریم های داخلی فقط به قرارگاه خاتم ختم نمی شود. بسیاری از دانشمندان هسته ای و غیر هسته ای کشور در جریان پرونده هسته ای ایران از سوی آمریکایی ها شناسایی و تحریم شده اند و از این به بعد این عزیزان زحمت کش هم دیگر امکان باز کردن حساب در بانک های مرعوب و خائن داخلی را ندارند.

به نظر می رسد حرف آن مقام آمریکایی کم کم دارد به صحت نزدیک می شود که برای تغییرات داخل کشور نه به تحریم ها که به کارگزارانی در داخل ایران دل بسته بود و اینها در حال انجام همان کارهایی هستند که روزگاری نه چندان دور برای آمریکایی‌ها آرزوی محال بود.

شاید بهتر باشد این بانک های خائن از زیر چتر امنیتی جمهوری اسلامی ایران که به برکت عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر منطقه بر سر ایرانیان گسترده شده است و حتی غیر ایرانیان را نیز زیر سایه خود جای داده است، بیرون بیایند و خود برای حفظ امنیتشان از دست تروریست‌ها تلاش کنند. هر چند بعید نیست که این بانک های خائن، با تروریست‌های که تحریم هم نیستند، به تفاهم برسند و به انبار پول‌های حرام آنها تبدیل شوند!

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcbwsba.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما