پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 39848
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي طرح برنامه زمانبندي خطوط اتوبوسراني شهري

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم گفت: طرح برنامه زمانبندي خطوط اتوبوسراني در برخي خطوط به صورت پايلوت در حال اجرا است و سعي داريم اين طرح را به طور كامل در قم اجرايي كنيم.
اجراي طرح برنامه زمانبندي خطوط اتوبوسراني شهري
به گزارش قم نیوز، حسين مومني موحد با اشاره به وضعيت خطوط ناوگان حمل و نقل عمومي شهري قم اظهار كرد: قبل از اينكه سازمان به بخش خصوصي واگذار شود در هفت شاخه اصلي و ۴۳ خط در شهر قم فعاليت داشت.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم با اشاره به اجراي طرح برنامه زمانبندي خطوط اتوبوسراني برخي خطوط شهر قم، اظهار كرد: براساس اين طرح فاصله زمانبندي خطوط مشخص شده و بايد زمان حضور اتوبوس در هر ايستگاه رعايت شود تا رضايت مردم را به دنبال داشته باشيم.

وي با اشاره به شاخه هاي اصلي اتوبوسراني قم، تصريح كرد: مسيرهاي خيابان هاي امام خميني(ره)، امامزاده ابراهيم، طالقاني ، ۱۹ دي ، توحيد، بلوار امين و بلوار شهيد صدوقي جزو خطوط اصلي شهري بودند كه برخي خطوط فرعي نيز به آنها اضافه مي شدند.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم با اشاره به اجراي طرح ادغام خطوط اتوبوسراني شهري، خاطرنشان كرد: از سال ۹۰ اين طرح در شهر قم مطرح شد و پس از بررسي هاي كارشناسي نيمه سال ۹۴ اين طرح اجرا شد.

وي اضافه كرد: در حال حاضر با اجراي طرح ادغام خطوط اتوبوسراني شهري از ابتدا تا انتهاي شهر خطوط جابجا مي شوند و مسافرين در مسير نيازي نيست تا اتوبوس خود را به طور مستمر تغيير دهند.

مومني موحد با اشاره به وجود ۱۰ خط اصلي و ۶ خط فرعي اتوبوسراني در قم، گفت: خط يك از بلوار شهيد كبيري تا ميدان تره بار، خط دو از ميدان جوان تا ميدان ساعت فرهنگيان، خط سه از پايانه نبوت تا بلوار محلاتي، خط چهار از پايانه نبوت تا پايانه پرديسان، خط پنج از بلوار حضرت معصومه تا پايانه پرديسان، خط ۶ از پايانه نبوت تا مسجد مقدس جمكران، خط هفت از شهرك قدس تا ۷۲ تن، خط هشت از ميدان ۷۲ تن تا پايانه پرديسان، خط ۹ از بلوار جمهوري تا توانير و خط ۱۰ از شهرك هدايت تا بلوار شاهد شرقي فعاليت مي كند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbwwbf.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما