دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 44257
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شما نیوز

آزمون بزرگ مجلس دهم

قم نيوز : قم نیوز: هنگامی که قانون اساسی نوشته می شد، برای همه موارد پیش بینی های لازم صورت گرفت. اما شرط لازم اجرای قانون است و هر گاه که در اجرای قانون، ملاحظات سیاسی و بازیهای سیاسی لحاظ شده، تاوان این سیاسی کاری را مردم داده اند. امروز استیضاح وزیر راه و شهرسازی در حالی صورت می گیرد که برخورد دو قطار مسافربری، باعث شد تا 40 نفر از هموطنانمان زنده زنده در آتش بسوزند.
آزمون بزرگ مجلس دهم
به گزارش قم نیوز، عمق فاجعه اینجاست که شناسایی اجساد تنها از طریق دی.ان.ای امکان پذیر بود و کسانی که برای تحویل گرفتن اجساد آمده بودند، حتی شهامت آن را نداشتند که ببینند چه چیزی را تحویل می گیرند. بسیاری از آنها هنوز هم باور ندارند که پدر و مادر خود را از دست داده اند، زیرا چیزی از اجساد باقی نمانده بود. اما این تصادف باعث شد تا بار دیگر بحث استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به جریان بیفتد. وزیری که یک بار در مجلس نهم هم استیضاح شد و در حالی که دلایل استیضاح ناشی از ناکارآمدی آخوندی در اجرای مسوولیتهایش بود، لابی گسترده دولتمردان باعث شد تا وی محکمتر به صندلی وزارت تکیه کند.

روزی که آقای آخوندی برای گرفتن رای اعتماد، برنامه کاری خودش را به مجلس ارایه می داد، قول داده بود تا مسکن اجتماعی را اجرایی کند و محرومان در اولویت خانه دار شدن قرار بگیرند، اما امروزه مسکن اجتماعی به لطیفه شبیه است. مسکن مهر که مورد بی مهری دولت یازدهم قرار گرفته، به دستاویزی تبدیل شده تا کسانی که در دولت گذشته دل به خانه دار شدن بسته بودند و پس از گذشت 8 سال هنوز سقفی بالای سرخود و خانواده نمی بینند، مقابل مجلس شورای اسلامی، وزارت راه و شهرسازی یا هر نهاد دیگری تجمع کنند و حتی در رسانه های بیگانه که دشمنی آنها برای نظام ثابت شده، عقده گشایی کنند. وضعیت توسعه راهها همچنان اسفبار است و تصادفات رانندگی بیانگر آن است که اصلاح جاده ها همچنان دلیل بسیاری از تصادفات منجر به مرگ است.

امروز تصادف دو قطار مسافربری آنچنان تعجب آور و فاجعه آمیز بود که بهانه ای به دست بیگانگان داد تا مدیریت دولت یازدهم را به نقد بکشند و آنانی که نهایت غرض ورزی را داشتند، در جهت تخریب نظام یاوه گویی کنند. امروزه مجلس دهم در آزمونی بزرگ قرار گرفته است. اگر این ناکارآمدی را در قالب بازی های جناحی نادیده بگیرد و مهر تاییدی بر مدیریت عباس آخوندی بزند، تک تک آنهایی که رای به استیضاح ندهند، باید پاسخگوی آنهایی باشند که به جای استقبال از عزیزانشان که قرار بود از سفر امام هشتم بازگردند، اجسادی سوخته را تحویل گرفتند که حتی نتوانستند از روی چهره بشناسند. این نمایندگان باید بدانند که اگر نمایندگان مجلس نهم به استیضاح آخوندی رای داده بودند، شاید امروز این تصادف و این همه ناکارآمدی در وضعیت ساخت و ساز کشور را شاهد نبودیم. بنابر این زمان آن فرارسیده که به این مدیریت ناکارآمد پایان داده شود، اگرچه نوشدارویی پس از مرگ سهراب است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbz5ba.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما