يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 42097
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برگزاري نمايشگاه هفته دفاع مقدس در شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با هفته دفاع مقدس نمايشگاهي با همين مضمون در ساختمان مركزي شهرداري قم برگزار شده است.
برگزاري نمايشگاه هفته دفاع مقدس در شهرداري قم
به گزارش قم نيوز، همزمان با هفته دفاع مقدس به همت پايگاه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي(عليه السلام) شهرداري قم، نمايشگاهي با هدف زنده نگه داشتن ياد و خاطره دوران دفاع مقدس در محل شهرداري مركز برگزار شد.

سيدمهدي هاشمي فرمانده پايگاه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي(عليه السلام) شهرداري قم با اشاره به برگزاري اين نمايشگاه اظهار كرد: در قالب اين نمايشگاه و شبيه سازي بخشي از فضاي جبهه و جنگ، آثاري از دوران دفاع مقدس نيز در معرض ديد مراجعه كنندگان شهرداري به نمايش گذاشته شده است.

وي با اشاره به هدف از برگزاري نمايشگاه هفته دفاع مقدس گفت: اين نمايشگاه در راستاي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي دوران جنگ تحميلي و همچنين تجديد پيمان با آرمان هاي امام راحل(ره) و شهداي انقلاب اسلامي برگزار شده است.

فرمانده پايگاه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي(عليه السلام) شهرداري قم به بخش هاي مختلف نمايشگاه دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان كرد: سنگرسازي، پخش كليپ‌هاي دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، نمايش تصاوير شهداي جنگ تحميلي و بخش ويژه شهداي مدافعان حرم از جمله بخش‌هاي اين نمايشگاه است.

هاشمي با تاكيد بر جايگاه شهدا در نظام اسلامي و نقش آنها در آرامش و امنيت امروز كشور، اظهار كرد: شهرداري قم در اين راستا ضمن برگزاري اين نمايشگاه در محوطه داخلي مركز، اقدامات گسترده‌اي را در سطح شهر متناسب با اين ايام انجام داده است.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbzgba.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما