جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 34484
تولیت مسجد مقدس جمکران:

زبان "هنر متعهد" تلنگری بر خواب‌زدگان و احیاکننده‌ دل‌های جهانیان است

قم نيوز : قم نگار: تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی به جشنواره پوستر وحدت که در آستانه نهم ربیع الاول با حضور طراحان برجسته کشوری در مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد، زبان هنر متعهد را تلنگری بر خواب‌زدگان و احیاکننده‌ی دل‌های جهانیان دانست.
زبان "هنر متعهد" تلنگری بر خواب‌زدگان و احیاکننده‌ دل‌های جهانیان است
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی به جشنواره پوستر وحدت که در آستانه نهم ربیع الاول با حضور طراحان برجسته کشوری در مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد، زبان هنر متعهد را تلنگری بر خواب‌زدگان و احیاکننده‌ی دل‌های جهانیان دانست.

متن کامل پیام به شرح زیر است:
در عصری که مدرنیته در مسیر مسخ انسان‌ها گام برمی‌دارد و نظام سلطه و استکبار نیز از همه‌ی ابزارها برای سجده‌ی انسان به اومانیسم بهره می‌جوید، زبان هنر متعهد، تلنگری بر خواب‌زدگان و احیاکننده‌ دل‌های جهانیان خواهد بود، زبانی که مرزهای جغرافیایی را در‌می‌نوردد و مخاطبش را نه قومیت‌ها و قبیله‌ها که فطرت‌ها قرار می‌دهد.

اگر بخواهیم نوای حقانیت اسلام ناب و صدای رسای انقلاب مستضعفان را به گوش جهانیان برسانیم و گوش‌های شنوا و جان‌های بیدار را به حرکت درآوریم، ناگزیریم زبان و بیان «هنر» را به خدمت درآوریم و از آن مرکبی راهور برای جبهه‌ی انقلاب اسلامی بسازیم.

اینک که امریکا و نظام سلطه، به همت و دست‌های درهم تنیده‌ی امت اسلامی و ملت‌های بیدار شده، در ورطه‌ی نابودی گرفتار آمده است، مستکبران عالم نجات خود را در تفرقه و جدایی این امت می‌بینند و برای حفظ خود و عقیم کردن بیداری اسلامی، سیاست همیشگی تفرقه‌اندازی بین امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان را با تسنن امریکایی و تشیع انگلیسی، پررنگ‌تر از هر زمان دیگر دنبال می‌کنند.

در این شرایط، انسان‌های بیدار، امت اسلامی و سربازان جبهه‌ی انقلاب اسلامی، باید وحدت حول محور مشترکات دین را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند و با مشق وحدت، همراه با همه‌ی مستضعفان عالم، برای نابودی استکبار در صف واحد قرار گیرند.

با توجه به این کلام حکمت‌آمیز رهبر معظم انقلاب که «ابزارهاى هنرى، بى‌شک، رساترین، بلیغ‌ترین و کارى‌ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است.» گام عملی پوستر «حبل الله» با بهره‌گیری از زبان هنر، که در آستانه‌ نهم ربیع‌الاول و ۱۱۷۷مین سال‌روز امامت موعود امم، حضرت ولی عصر(عج) به اجرا درمی‌آید، موضوع‌شناسی درست و کاری صحیح است که خلاءهای موجود را دریافته و ان‌شاءالله بتواند در عرصه‌ی وحدت امت اسلامی، الهام‌بخش و مؤثر باشد.

از خداوند متعال برای همه‌ی فعالان این عرصه، موفقیت روز‌افزون طلب می‌کنم و امیدوارم در سایه‌ی توجهات خاص حضرت بقیه‌الله (عج) پیروز و سربلند باشید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcc00q1.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما