چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 49884
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل باشگاه آتليه‌طهران قم:

هیچ هیأت‌ مدیره‌ای از طرف باشگاه آتليه‌طهران مکتوب نشده است/تکذیب حضور نماینده دولت در هیات مدیره

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل باشگاه آتليه‌طهران قم حضور نماينده‌اي از ارگان‌هاي دولتي در هیأت‌ مديره اين باشگاه را تكذيب كرد.
هیچ هیأت‌ مدیره‌ای از طرف باشگاه آتليه‌طهران مکتوب نشده است/تکذیب حضور نماینده دولت در هیات مدیره
به گزارش قم نیوز، روز شنبه 27 خرداد ماه خبری مبنی بر معرفی اعضای هیأت‌ مدیره باشگاه آتلیه‌طهران قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور منتشر شد تا خبرهای خوبی از نماینده فوتسال قم در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع لیگ نوزدهم به گوش برسد اما اکنون خبر از عدم وجود این هیأت‌ مدیره به گوش می‌رسد.

امروز سه‌شنبه سی‌ام خرداد ماه، مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم حضور نماینده ارگان‌های دولتی در هیأت‌ مدیره این باشگاه را تکذیب کرد و به خبرنگار فارس گفت: اعضای هیأت‌ مدیره باشگاه آتلیه‌طهران پیشنهادی بوده، هیچ نماینده‌ای از هیچ ارگان دولتی در هیأت‌ مدیره به عنوان نماینده دولت وجود ندارد و صرفا پیشنهاد شخصی اطرافیان بوده است.

رسول قلی‌زاده که تیمش با کسب مقام نایب‌قهرمانی رقابت‌های فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به لیگ برتر فوتسال ایران راه یافته است، در ادامه تصریح کرد: لذا تا اطلاع ثانوی هیچ هیأت‌ مدیره‌ای از طرف باشگاه مکتوب نشده است و ان‌شاءالله با آمدن اسپانسر در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc04q0.2bqo48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما