چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 27194
استاد حوزه علمیه قم:

گفتمان انقلاب اسلامی در مجالس اهل بیت (ع) تبیین شود

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری در عزاداری‌ها این است که گفتمان انقلاب و ولایت در مجلس اهل بیت (ع) جاری شود.
گفتمان انقلاب اسلامی در مجالس اهل بیت (ع) تبیین شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام حسین جوشقانیان عصر دیروز در همایش مبلغان عاشورایی که در سالن همایش سازمان تبلیغات برگزارشد با اشاره به اهمیت تبلیغ اظهار کرد: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری در عزاداری‌ها این است که گفتمان انقلاب و ولایت در مجلس اهل بیت (ع) جاری شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت تبعیت کامل از ولایت فقیه افزود: ۹۰ درصد فرماندهان جنگ در ۸ سال دفاع مقدس امام خمینی (ره) را ندیده بودند اما گوش به فرمان ایشان تا شهادت پیش رفتند.

عضو هیئت امنای مرکز سیره شهدا بیان کرد: شخصیت امام حسین (ع) و شوری که عزاداری‌های اباعبدالله (ع) دارد سبب می‌شود تا همه به سوی این عزدارای‌ها کشیده شوند و پس از ۱۴۰۰ سال عزاداری‌ها پرشور‌تر برگزار شود.

مسئول کارگروه دفاع مقدس بنیاد خاتم با اشاره به اهمیت نام شهیدان عنوان کرد: اگر نام شهدا در هیئت‌ها آورده شود گفتمان انقلاب اسلامی به خوبی تبیین می‌شود، شهداسبب مجذوبیت معنوی گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اهمیت عزاداری امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: اجر و پاداش عزدارای برای سیدالشهدا (ع) زیاد است ما باید سعی کنیم که بهره‌برداری خوبی از ماه محرم داشته باشیم و به ترویج مکتب شید الشهدا (ع) بپردازیم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcc0sqi.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما