يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : 32323
رئیس هیئت کونگ فوی قم خبر داد:

مقام سوم کونگ فو کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نگار: قام سوم کونگ فو کاران قم در مسابقات قهرمانی کشورقم - رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم از مقام سوم کونگ فو کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
مقام سوم کونگ فو کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نگار، محمد رشید اظهار داشت: رقابت‌های کونگ فوی قهرمانی کشور روز گذشته در زنجان به کار خود پایان داد و تیم کونگ فوی استان قم موفق شد مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.

وی افزود: ورزشکاران قمی در این مسابقات توانستند ۴ مدال را به دست آورند که ۲ مدال از این تعداد، طلا و ۲ مدال دیگر برنز بود و به تیم کونگ فوی قم کمک کرد که در جمع ۳ تیم بر‌تر کشور قرار گیرد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم گفت: در مسابقات برگزار شده و در دسته منهای ۸۳ کیلوگرم، مهدی شکاری از تیم کونگ فوی قم نمایش فوق العاده‌ای داشت و توانست با پیروزی بر حریفان خود در این دسته صاحب عنوان نخست شود.

رشید بیان داشت: در دسته به اضافه ۱۰۳ کیلو تیم کونگ فوی قم صاحب دومین مدال طلا شد و محمد امیری موفق با پیروزی بر حریف خود در فینال صاحب مدال طلا شود.

وی عنوان کرد: در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم، سجاد قربانی از تیم کونگ فوی قم با شکست برابر حریف خود در نیمه نهایی موفق به راهیابی به فینال نشد و در ‌‌نهایت به مدال برنز رسید.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم تصریح کرد: در وزن منهای ۱۰۳ کیلوگرم نیز امیر کتابی نماینده کونگ فوی قم بود که در ‌‌نهایت با کسب مدال برنز به کار خود خاتمه داد.

رشید افزود: تقویم کاری هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی تا پایان سال ۹۴ تدوین می‌شود و بلافاصله به مرحله عملیاتی می‌رسد زیرا تخصیص اعتبارات با برنامه‌های هیئت کونگ فو نسبت مستقیم دارد و نمی‌خواهیم در این زمینه از هیئت‌های ورزشی دیگر عقب بمانیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc11q1.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما