يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب : 51223
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تیراندازی استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های مسابقات انتخابی تیراندازی بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ تیراندازی استان قم از مشخص شدن نفرات اول تا سوم هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی مسابقات انتخابی تیراندازی بانوان در قم خبر داد.
معرفی برترین‌های مسابقات انتخابی تیراندازی بانوان در قم
معرفی برترین‌های مسابقات انتخابی تیراندازی بانوان در قم
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز اظهار کرد: با حضور تیراندازان، مربیان و علاقمندان به رشته تیراندازی شاهد برگزاری با کیفیت رقابت‌های انتخابی تیراندازی قم با حضور استعدادهای این رشته در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی بودیم.

وی با تقدیر از تمامی تیراندازان و مربیان آنها، ابراز کرد: مسابقات انتخابی و استعدادیابی تیراندازی بانوان قم به مناسبت آغاز دهه کرامت برگزار شد و با همت و تلاش تمامی عوامل اجرایی و قضاوت مطلوب داوران این رشته به میزبانی سالن شهید زین‌الدین قم در سطح قابل قبولی برگزار شد.

رئیس هیأت‌ تیراندازی استان قم اضافه کرد: با نظر مربی تیم تیراندازی هیات، در بخش بانوان و در رشته تفنگ بادی سه تیرانداز و در رشته تپانچه بادی نیز سه تیرانداز مستقیماً به عضویت تیم تیراندازی قم در آمدند تا در تمرینات تیم منتخب هیأت‌ حضور یابند.

وی با اشاره به نفرات برتر این رقابت‌ها، یاد آور شد: در رشته تفنگ بادی به ترتیب فاطمه متین‌فاضل، مریم کیامهر و نرگس صباغی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته تپانچه بادی این عناوین به خدیجه هاشمی، سیده‌مطهره رکنی‌حسینی و مریم گل‌کار اختصاص یافت.

مهره‌ساز عنوان کرد: همچنین با نظر مربی تیم هیأت‌ تیراندازی قم، تعدادی دیگر از تیراندازان برای حضور در دوره رفع اشکال و کلاس‌های توجیهی دعوت می‌شوند، در حالی که این کلاس‌ها به مدت یک ماه و زیر نظر مربی تیم هیأت‌ قم برگزار می‌شود و در پایان دوره نفرات برتر با نظر مربی به عضویت تیم استان درخواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: در رشته تفنگ بادی خانم بهروز، مرضیه کشکولی، اشرف علی‌حسینی و زاهده حاجی‌لو و در رشته تپانچه بادی خانم‌ها مهدیه کشکولی، جوکار، عنایتی، یگانه محمدی، رحمتی، سابقی، سمیه آقازیارتی، مریم اسماعیلی و عاطفه نادری انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1iqp.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما