پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 27013
استاندار قم:

پروژه‌های مسکن قم به شرکت‌های ساختمانی بومی سپرده شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جلسه شورای مسکن استان خواستار استفاده از توان شرکت های ساختمانی توانمند بومی در پروژه های مسکن استان شد.
پروژه‌های مسکن قم به شرکت‌های ساختمانی بومی سپرده شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در جلسه شورای مسکن استان قم که در تالار امام رضا (ع) استانداری برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد پیگیری و اتمام پروژه های مسکن مهر اظهار کرد: مدیران دستگاه ها باید اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات موانع پیش روی طرح های مسکن داشته باشند

وی با تأکید برسیاست دولت در خروج بخش مسکن از رکود افزود : با ورود مردم و متقاضیان مسکن در عملیات اجرایی و تکمیل بخش های کامل نشده طرح های در دست اجرا موجبات رونق کار ساخت و ساز در استان فراهم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش با اشاره به جایگاه ایران در صنعت مسکن تصریح کرد: شرکت های ایرانی بزرگی در استان قم فعال هستند که تجربه انجام پروژهای عظیمی در دنیا را دارند و می توان با بهره گیری از توان بالقوه آنها ، روند تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی استان را تسریع بخشید .

استاندار قم همچنین سپردن پروژه های مسکن مهر به تعاونی های معتبر و متخصص را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: شرکت های تعاونی می توانند در اجرای پروژه های عمرانی و بخش مسکن کمک شایانی به پیشبرد اهداف مسکن مهر استان بنمایند و با صرف هزینه مناسب و صرفه جویی، سرمایه لازم بری ساخت سایر زیرساخت های ضروری از جمله اماکن مذهبی ، مسجد ، مدرسه و بیمارستان را تامین کنند .

وی همکاری ادارات استان در مسائل زیر بنایی و تأمین رفاه و بهداشت مردم را از اولویت های پروژه های مسکن مهر دانست و افزود : شهرداری با تخفیف در صدور مجوز های تجاری به مسکن مهر می تواند به رونق اقتصادی این منطقه کمک بسزایی داشته باشند .

استاندار قم همچنین اهمیت مسیر دسترسی شهرک پردیسان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : باید مسیر های دسترسی در این شهرک به گونه ای باشد که در مواقع ضروری براحتی امکان عبور ومرور فراهم شود .

مقام عالی دولت در استان قم با تاکید بر ضرورت اصلاح بافت های فرسوده بیان کرد : باید با اعمال سیاست های تشویقی روند اصلاح بافت های فرسوده با سرعت و شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcc1xqi.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما