يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 42818
منبع : پایگاه خبری پلیس

پليس و دانشگاه پيام نور براي مشاوره هاي اجتماعي همکاري هاي خود را تقويت خواهند کرد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان قم در ديدار با رئيس دانشگاه پيام نور با وي گفت: پليس و دانشگاه پيام نور براي مشاوره هاي اجتماعي همکاري هاي خود را تقويت خواهند کرد.
پليس و دانشگاه پيام نور براي مشاوره هاي اجتماعي همکاري هاي خود را تقويت خواهند کرد
به گزارش قم نیوز، ، سردار"کاظم مجتبايي" در اين ديدار ضمن تبريک سمت جديد دکتر" محمد علي حسيني" اظهار داشت: تعاملات پليس و دانشگاه پيام نور از گذشته خوب بوده و تبادل تفاهم نامه و برگزاري همايش ها بصورت معمول انجام شده اما با حضور شما پليس و دانشگاه پيام نور براي مشاوره هاي اجتماعي همکاري هاي خود را تقويت خواهند کرد.

وي افزود: مشي و عزم و اخلاقيات شما در اين دانشگاه نشان داده که همراهي هاي خوبي با پليس داشتيد و اکنون که بعنوان رئيس دانشگاه منتصب شده ايد اميدوارم اين تعاملات بيشتر شده و در راستاي خدمت به مردم هردو نهاد تلاش کنيم.

سردار مجتبايي تصريح کرد: مشاوره پليس در قم طي سال گذشته توانسته بيش از 14 هزار پرونده مشاوره را بررسي و 76 درصد اين پرونده ها را به مصالحه ختم کند که عمده آنها اختلافات خانوادگي و موضوعات مربوط به خانواده ها بوده است.

وي ابراز اميدواري کرد: با ظرفيتي که در دانشگاه پيام نور وجود دارد و فعاليت مشاوران آن دانشگاه بتوانيم هر چه بهتر با برگزاري کارگاه هاي آموزشي و ارجاع خدمات مشاوره اي در جهت کاهش آسيب هاي اجتماعي بخصوص فضاي سايبر که روز به روز در حال گسترش است به مردم خدمت کنيم.

در ادامه دکتر" محمد علي حسيني" رئيس جديد دانشگاه پيام نور قم با تاکيد بر تعاملات بيشتر دانشگاه با پليس ضمن درخواست يک ايستگاه پليس براي تقويت سطح تعاملات، اظهار داشت: دانشگاه پيام نور توان خود را براي پيشبرد اهداف پليس بکار مي برد تا بتواند در حوزه هاي اجتماعي مخصوصاً آسيب هايي که گريبانگير خانواده ها است، مشاوره پليس را تقويت کند.

رئيس دانشگاه پيام نور ادامه داد: ما اساتيد خوبي داريم که در حوزه اجتماعي بسيار توانمندند ولي مي شود با تشکيل کارگاه هاي آموزشي اين حوزه را تقويت و به روز کرد.

دکتر حسيني بازنگري تفاهم نامه ها را مفيد ارزيابي کرد و افزود: ما آمادگي هرگونه همکاري و تعامل را داريم و مي توانيم مراجعات مشاوره شما را نيز پذيرش و خدمت رساني کنيم.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc44q0.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما