دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 31658
منبع : روابط عمومی بهزیستی قم
مدیر کل بهزیستی قم عنوان کرد:

حمایت‌های معیشتی و آموزشی بهزیستی از افراد مبتلا به ایدز

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بهزیستی قم از فعالیت ۲۳ باشگاه مثبت در کشور خبر داد و یادآور شد: بهزیستی از افرادی که مبتلا به HIV هستند حمایت‌های معیشتی و آموزشی می‌کند؛ همچنین در بحث اشتغال افراد مبتلا به HIV که مراحل درمانی خود را سپری می‌کنند، اقدامات گسترده‌ای را انجام خواهد داد.
حمایت‌های معیشتی و آموزشی بهزیستی از افراد مبتلا به ایدز
به گزارش قم نیوز، مدیر کل بهزیستی قم پیشگیری را برنامه‌ای منطقی و خلاق برشمرد و گفت: پیشگیری هوشمندانه با نگاه به آینده اجرا می‌شود و کم‌عارضه‌ترین و پرمنفعت‌ترین روش را انتخاب و با آینده‌نگری و اقتدارسازی همراه است.

سلیقه با بیان اینکه موظفیم در پیشگیری از آسیب ها و بروز احتمالی معلولیت ها برنامه‌ریزی کنیم، افزود: پیشگیری به معنای تغییر شرایط و کاهش عوامل خطر و افزایش محافظات در امر پیشگیری است لذا به عنوان متولی تاثیرگذار، پیشگیری به سلامت جسم، روان و اجتماع می‌پردازد.

وی یکی از رویکردهای مورد توجه در این بخش را رویکرد اجتماعی و جامعه‌محور عنوان کرد و گفت: از این‌رو، به جای توجه به فرد به سمت مرکزمحور و جامعه‌محور گام برمی‌داریم ضمن اینکه در راستای برنامه‌های تدوین شده توجه ویژه‌ای را نیز به آینده‌پژوهی و آینده‌نگری خواهیم داشت.

ایشان با اشاره به برنامه‌های بهزیستی در راستای ارتقاء کیفیت در امر پیشگیری، تصریح کرد: در این بخش نیز رویکرد فعالی را داشته‌ایم و اعتقاد داریم باید با سایر دستگاه‌ها تعامل نزدیک را داشته باشیم و در راستای رسیدن به اهداف، موثرتر عمل کنیم و معتقدیم با مشتری‌محوری و شریک‌یابی و حمایت‌یابی می‌توانیم در امر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی قدم برداریم.

مدیر کل بهزیستی قم در پایان از فعالیت ۲۳ باشگاه مثبت در کشور خبر داد و یادآور شد: بهزیستی از افرادی که مبتلا به HIV هستند حمایت‌های معیشتی و آموزشی می‌کند؛ همچنین در بحث اشتغال افراد مبتلا به HIV که مراحل درمانی خود را سپری می‌کنند، اقدامات گسترده‌ای را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc4eq1.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما