يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 42098
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

افزايش ترافيك معابر قم در اولين روز بازگشايي مدارس

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم گفت: در نخستين روز بازگشايي مدارس شاهد ترافيك گسترده و طولاني در معابر شهر قم بوديم.
افزايش ترافيك معابر قم در اولين روز بازگشايي مدارس
به گزارش قم نيوز، حسين شعبان زاده اظهار كرد: در اولين روز آغاز به كار مدارس شاهد بروز ترافيك سنگين در برخي از معابر شهر به ويژه در بلوار غدير بوديم كه اين ترافيك تا دو ساعت پس از بازگشايي مدارس نيز ادامه داشت.

وي ادامه داد: ترافيك ايجاد شده در نخستين روز بازگشايي مدارس نسبت به روزهاي قبل افزايش بالايي داشت كه يكي از اصلي ترين دلايل اين امر را مي توان استفاده شهروندان از خودرو هاي تك سرنشين به منظور رساندن كودكان به مدارس دانست.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم گفت : پيش بيني ما اين است كه در چند روز آينده از ساعت شش ونيم صبح حجم ترافيك افزايش مي يابد و اين وضعيت بين ساعات ۷ تا ۸ صبح به اوج خود خواهد رسيد.

شعبان‌زاده ضمن قدرداني از زحمات عوامل انتظامي و راهور استان گفت : هنگام عصر نيز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شاهد حجم بالاي ترافيك در معابر هستيم كه براي كنترل هر چه بيشتر و بهتر وضعيت ترافيك در اين روزها نياز است كه عوامل انتظامي و راهور حضور پر رنگ تري در اين ساعات در تقاطع ها داشته باشند.

وي در خاتمه ضمن تقدير و تشكر از شهرونداني كه با سعه صدر و دقت زياد در سطح شهر تردد مي نمايند افزود: وضعيت ترافيك سطح شهر در روزهاي اول بازگشايي مدارس به اين صورت خواهد بود ولي با استقرار سرويس مدارس و استفاده بيشتر شهروندان از خودروهاي عمومي و عدم نياز به تردد خودروهاي شخصي والدين جهت تردد دانش آموزان به مدارس وضعيت ترافيك شهر به حال عادي باز خواهد گشت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc4xq0.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما