پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 52466
منبع : خبرگزاری فارس
هفته سوم ليگ آزادگان:

صباي قم به ميهماني خونه به خونه بابل مي‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال صباي قم در سومين هفته رقابت‌ مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور به ميهماني تيم خونه به خونه بابل مي‌رود.
صباي قم به ميهماني خونه به خونه بابل مي‌رود
صباي قم به ميهماني خونه به خونه بابل مي‌رود
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته سوم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بین 18 تیم حاضر در این بازی‌ها با انجام 9 مسابقه به شکل همزمان روز یکشنبه پنجم شهریور ماه در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود.

صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران است که از دو بازی قبل خود در این فصل تنها یک امتیاز حاصل از یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و باید در هفته سوم بازی‌ها به میهمانی تیم مدعی و پرمهره خونه به خونه بابل برود.

شاگردان ناصر بختیاری‌زاده که از هفته نخست رقابت‌ها یک تساوی ارزشمند بدون گل در میهمانی تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک در کارنامه دارند، در بازی‌ خانگی هفته دوم باخت یک بر صفر برابر میهمان خود تیم نفت مسجد سلیمان را متحمل شده‌اند و هم اکنون بین 18 تیم چهاردهم هستند.

این در حالی است که تیم فوتبال خونه به خونه بابل با هدایت کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران یعنی جواد نکونام در بازی‌های این فصل لیگ دسته اول جام آزادگان حضور دارد و از دو بازی قبل خود دو تساوی در کارنامه دارد و یک امتیاز بیشتر از صبای قم اندوخته است.

بازی صبای قم و خونه به خونه بابل از هفته سوم لیگ آزادگان راس ساعت 17:30 دقیقه عصر روز یکشنبه پنجم شهریور ماه در ورزشگاه شهدای هفتم‌تیر بابل در حالی برگزار می‌شود که این دو تیم در تاریخ رقابت‌های باشگاهی هرگز سابقه رویارویی با یکدیگر ندارند.

صبای قم در حالی به این مسابقه می‌رود که در فصل جاری لیگ دسته اول ایران نسبت به فصل گذشته که در لیگ برتر حضور داشت دست‌خوش تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان خود شده و با اولویت استفاده از نیروهای بومی در این فصل به مصاف حریفان می‌رود.

 

برنامه 3 بازی آینده صبای قم در لیگ آزادگان:

هفته سوم: یکشنبه - 5 شهریور 1396‏

خونه‌به‌خونه مازندران - صبای قم، ساعت 17:30، ورزشگاه هفتم ‏تیر بابل

هفته چهارم: شنبه - 11 شهریور 1396‏

صبای قم - ملوان بندرانزلی، ساعت 17:15، ورزشگاه متعاقباً اعلام ‏می‌شود.

هفته پنجم: دوشنبه - 27 شهریور 1396‏

ایران‌جوان بوشهر - صبای قم، ساعت 18، ورزشگاه شهیدبهشتی ‏بوشهر

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcce0qp.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما