سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 38886
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت هفته جوان و اعیاد فرخنده ماه شعبان صورت می‌گیرد

برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و سلامت زوج‌های جوان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجمع ورزش و آهنگ تندرستی استان قم از برنامه‌ریزی برای برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و سلامت زوج‌های جوان قم خبر داد.
برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و سلامت زوج‌های جوان قم
به گزارش قم نیوز، حمید جلیلی اظهار کرد: دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و سلامت زوج‌های جوان قم با همکاری این مجمع، اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت فرارسیدن هفته جوان و اعیاد فرخنده ماه شعبان برنامه‌ریزی شده و به اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان و اعیاد فرخنده ماه شعبان امسال نیز همزمان با سراسر کشور و دیگر استان‌ها به شکلی مطلوب و با یک برنامه‌ریزی مدوّن در استان قم نیز به اجرا در آمد و این برنامه‌ها با کیفیت و شکل بهتری نسبت به سال‌های قبل برگزار شد.

مدیر مجمع ورزش و آهنگ تندرستی استان قم اضافه کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بر اهمیت توجه به ورزش همگانی تاکید کرده‌ و فرموده‌اند «ورزش همگانی برای همه لازم است»، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری یکی از ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته هفته جوان سال 1395 را به زوج‌های جوان قم اختصاص داده‌ایم تا از این طریق پیام‌اور اهمیت ورزش همگانی برای تمام سنین باشیم.

وی ابراز کرد: همچنین برگرفته از این فرموده رهبر معظم انقلاب که تاکید کرده‌اند «نشاط، سلامت، آمادگی جسمانی و حوصله کار در سایه ورزش عمومی و همگانی تامین می‌شود»، دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و سلامت زوج‌های جوان قم را در پنج رشته برگزار می‌کنیم.

جلیلی عنوان کرد: دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و سلامت ویژه زوج‌های جوان استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و اعیاد فرخنده ماه شعبان در رشته‌های ورزشی مینی‌گلف، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت و پرتاب حلقه برگزار می‌شود و از برترین‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی یاد آور شد: همچنین در بخش فرهنگی این جشنواره برای برگزاری مسابقه کتابخوانی و موضوعات بهداشت و سلامت همچون اندازه‌گیری فشار خون و سلامت جسمانی برنامه‌ریزی شده است و در هفتمین روز خرداد ماه با حضور علاقمندان و زوج‌های جوان قم اجرایی خواهد شد.

مدیر مجمع ورزش و آهنگ تندرستی استان قم اضافه کرد: مکان اجرای رقابت‌ها و برنامه‌های مختلف این جشنواره، مجتمع تفریحی ورزشی خورشید واقع در خیابان 45 متری صدوق قم، خیابان شهید حسینی مقابل بوستان کوکب است و علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوست‌داران شرکت در این جشنواره برای ثبت‌نام حضوری باید در ساعت اداری به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، واقع در فرهنگسرای جوان، انتهای بلوار امام موسی صدر جنب نمایشگاه دائمی قم، دبیرخانه طرح زندگی پایدار یا دفتر هیأت هاکی استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه کنند تا ثبت‌نام آنها برای حضور در این جشنواره فرهنگی، ورزشی و سلامت انجام شود.

جلیلی ادامه داد: همچنین ثبت‌نام غیرحضوری با ارسال نام و نام خانوادگی زوج‌ها به شماره پیامک ویژه دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و سلامت زوج‌های جوان قم به شماره 5000298759 انجام می‌شود و جمع امتیازات زوج در پایان هر چهار مسابقه مشخص‌کننده زوج‌های برتر خواهد بود و جوایز نفیسی به آنها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcce4q1.2bq448laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علیرضا
از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر آقای جلیلی در برگزاری مراسم که به نحو احسن اجرا شد کمال تشکر و سپاسگذاری را داریم