يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 14576
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم:

اعلام آمادگي دستگاههاي دولتي قم در برگزاري جشن نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: سرهنگ " ميرحيدري " جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از آمادگي همه دستگاه هاي دولتي در برگزاري جشن نيمه شعبان خبر داد.
اعلام آمادگي دستگاههاي دولتي قم در برگزاري جشن نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " ميرحيدري " در پيامي با تبريك فرا رسيدن فرخنده ميلاد باسعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود (عج) اظهار داشت :همه ساله در روز نيمه شعبان شاهد خيل عظيم مشتاقان و ارادتمندان به حضرت ولي عصر(عج) در استان قم هستيم.

 وي در ادامه با اشاره به پيام مهدويت ، گفت: اين ماه شريف، فرصتي بسيار مناسب ، عزيز و شکوهمند براي دعا و درخواست تعجيل در ظهور و تحقق وعده الهي به انبياء عظام و همه ملل و امم، به ويژه مستضعفان و مشتاقان روزگار آن عدل جهاني و حکومت توحيدي اسلامي و تعظيم شعائر و برنامه‌هاي وسيع دعايي است. 

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم اظهارداشت: جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم جشن نيمه شعبان و ارائه تسهيلات در جهت خدمت رساني به زائران شهر مقدس قم جلسات متعددي بين مسئولان استاني برگزار و تصميمات مناسبي اتخاذ شده است.

سرهنگ " ميرحيدري " وظيفه اصلي پليس قم را در برگزاري جشن بزرگ نيمه شعبان ، تامين نظم و امنيت شهروندان و زائران اعمال محدوديت ترافيکي درون شهري و برون شهري و اقدامات پيشگيرانه از وقوع جرائم اعلام کرد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به ضرورت هدايت وسائل نقليه زائران و مسافران حرم مطهر کريمه اهل بيت(ع) و مسجد مقدس جمکران به پارکينگ هاي آماده شده در اطراف مسجد مقدس جمکران افزود: اين پارکينگ ها با رنگ هاي مشخصي براي شناسايي زائران راه اندازي شده که هر کدام داراي يک رنگ مشخصه در سردرب پارکينگ مي باشد که با قبض مربوطه همخواني دارد. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccepqs.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما