شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 44186
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت جودو و کوراش قم

قم نيوز : قم نیوز: ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت جودو و کوراش استان قم توسط امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان قم آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت جودو و کوراش قم
به گزارش قم نیوز،  با توجه به پایان دوره ریاست چهار ساله سعید علیزاده در هیأت جودو و کوراش استان قم، اداره‌کل ورزش و جوانان این استان براساس تبصره 2 ماده 7 آیین‌نامه هیات‌های ورزشی ثبت نام از متقاضیان احراز پست ریاست این هیأت ورزشی را آغاز کرده است.

بر همین اساس از علاقمندان واجد شرایط دعوت شده است تا روز بیستم آذر‌ماه به‌منظور ثبت‌نام و ارائه مدارک خود به دفتر امور مجامع هیأت‌های ورزشی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم مراجعه کنند زیرا درخواست یا شکایت دریافتی پس از پایان مهلت اعلام شده قابل رسیدگی نخواهد بود.

از جمله شرایط کاندیداتوری و احراز ریاست این هیأت ورزشی، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 30 سال سن، و دارا بودن حداقل تحصیلات فوق‌دیپلم است.

همچنین از جمله مدارک مورد نیاز برای کاندیداتوری، ‌تکمیل فرم ثبت‌نام، فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه، فتوکپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروهای مسلح، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس، ارائه برنامه پیشنهادی شامل کوتاه‌مدت و میان‌مدت و نحوه تامین منابع مالی هیات، معرفی و پیشنهاد دبیر و نایب‌رئیس هیأت همراه با تصویر کارت ملی و مدارک مربیگری و داوری است.

این در حالی است که هیأت جودو و کوراش یکی از 43 هیأت ورزشی استان قم محسوب می‌شود، هیاتی که بخش مبارزه آن به شیایی معروف است و بخش اجرای فرم آن را به نام کاتا می‌شناسند و موفقیت‌های اصلی و شاخص این هیأت‌ از درخشش ورزشکاران بخش کاتا به دست آمده است.

ثبت‌نام از کاندیداهای علاقمند به ریاست هیأت‌ جودو و کوراش استان قم در حالی آغاز شده که اوایل مهر ماه امسال بود که رئیس سابق هیأت جودو و کوراش استان قم در نامه‌ای به اهالی جودوی استان رسماً از مسؤولیت خود در هیأت جودو و کوراش قم استعفا و کناره‌گیری کرد.

این در حالی است که از مدت‌ها قبل از این استعفا، با کمرنگ شدن حضور سعید علیزاده در هیأت جودو و کوراش استان قم زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی یا کناره‌گیری وی از ریاست این هیأت ورزشی به گوش می‌رسید تا اینکه علیزاده رسما این موضع خود را اعلام کرد.

این در حالی است که از زمان دوره چهار ساله ریاست سعید علیزاده در هیأت جودو و کوراش استان قم هنوز مدتی باقی مانده و در واقع دوره ریاست وی هنوز به پایان نرسید اما وی از مدت‌ها قبل ساز جدایی از این هیأت ورزشی را کوک کرده بود و حتی یک مرحله نیز آرام و بی سر و صدا از این مسوولیت استعفا کرد اما گویا در اداره کل ورزش و جوانان با این درخواست وی موافقت نشده بود.

سعید علیزاده در یازدهمین روز مهر ماه سال جاری با ارسال پیامی به جامعه جودو قم اعم از مربیان، داوران، ورزشکاران و دیگر فعالین در این هیأت ورزشی رسما کناره‌گیری خود را از ریاست این هیأت ورزشی اعلام و از این مسوولیت برای همیشه استعفا کرد تا هیأت جودو و کوراش قم در آستانه تغییر و تحولات قرار بگیرد.

با اتفاق رخ داده، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون جودو و کوراش ایران به مدت سه ماه اداره این هیأت ورزشی را به مجید متقی پیشکسوت و مربی نام‌آشنای این رشته که قبلا نیز رئیس هیأت‌ جودو و کوراش بوده، به عنوان سرپرست هیأت سپرد تا مقدمات برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی فراهم و رئیس جدید هیأت جودو و کوراش استان قم انتخاب شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccesq0.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما