دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 39056
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهره برداري از تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد - عمارياسر تا آبان ماه

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور زيربنايي و شهرسازي شهرداري قم گفت: عمده مشكلات پروژه تقاطع سه سطحه عمارياسر و ۱۵ خرداد برطرف شده و اين نويد را مي دهيم كه پروژه تا آبان ماه در اختيار مردم قرار گيرد
بهره برداري از تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد - عمارياسر تا آبان ماه
به گزارش قم نیوز، دكتر عليرضا قاري قرآن وضعيت پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد و عمارياسر را مورد توجه قرار داد و گفت: اين پروژه هم در مسير اجرا با مشكلاتي روبرو شده بود كه با همت مديران شهر مشكلات پروژه برطرف شده است.

وي از افتتاح پروژه تقاطع سه سطحه عمارياسر و ۱۵ خرداد در نيمه دوم سال خبر داد و گفت: اين پروژه تاخير زيادي در تكميل داشته و اين نويد را مي دهيم كه قبل از پايان سال پروژه را در اختيار مردم قرار دهيم.

قاري قرآن تصريح كرد: در حال حاضر تمام جبهه هاي كاري پروژه فعال است و با جمع آوري خط فاضلاب معارض در مسير پروژه، حداكثر تا چهار ماه ديگر تقاطع تكميل خواهد شد.

معاون امور زيربنايي و شهرسازي شهرداري قم همچنين با اشاره به مشكلات پروژه روگذر ميثم تصريح كرد: روگذر ميثم نيز در مردادماه به نتيجه مي رسد و در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

وي روند پيشرفت فاز دوم و سوم بلوار مرجعيت را مورد توجه قرار داد و افزود: فاز دوم اين پروژه نيز حدفاصل ميدان شهيد كريمي و شهرك قدس تا پايان سال به بهره برداري مي رسد.

قاري قرآن با بيان اينكه پروژه بلوار مرجعيت رينگ سوم شهري را تكميل مي كند، گفت: روند پيشرفت اين پروژه نيز از سرعت قابل توجهي برخوردار است.

وي به آغاز عمليات اجرايي پروژه تقاطع سه سطحه شهيدان محمودنژاد-بلوار جمهوري اشاره كرد و گفت: سعي داريم طي يك برنامه يكساله اين پروژه را به بهره برداري برسانيم و آن را به عنوان پروژه اي الگو و ويژه در شهر قم مطرح كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccexq1.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما