چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 38912
منبع : خبرگزاری فارس
چمران در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی:

مسؤولان با ادای دین شهدا برای تحقق آرمان‌ها گام بردارند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مسؤولان و مردم باید با ادای دین خود به شهدایی که در راستای پیروزی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند، برای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی گام بردارند.
مسؤولان با ادای دین شهدا برای تحقق آرمان‌ها گام بردارند
به گزارش قم نیوز، مهدی چمران ظهر امروز به همراه جمعی از اعضای شورای عالی استان‌های کشور در دیدار با آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه 117 هزار عضو شورا در کشور فعالیت دارند، اظهار کرد: شوراهای شهرستان نمایندگان خود را برای شورای استان انتخاب می‌کنند تا این افراد موضوع‌های موردنظر شهرستان‌ها را در سطح استان پیگیری کنند.

وی با اشاره به تشکیل 31 شورای استان در کشور اضافه کرد: شورای هر استان دو یا چهار نفر را برای شورای عالی استان‌ها انتخاب می‌کنند تا این افراد خواسته‌های مورد نظر شورای استان‌های کشور را دنبال کنند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه خدمت‌ به نظام اسلامی توفیق بی‌نظیری است، مطرح کرد: اگر خداوند درب‌های رحمت را به سوی مسؤولان باز کند این افراد می‌توانند در مسیر بندگی و خدمت‌ به مردم گام‌های بلندی بردارند که تحقق این امر نیازمند رضایت مردم و رهنمودهای مراجع تقلید است.

وی از جایگاه کنونی شورای عالی استان‌های کشور در تحقق اهداف نظام یاد کرد و ادامه داد: مسؤولان و مردم باید با ادای دین خود به شهدایی که در راستای پیروزی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند، برای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی گام بردارند.

چمران داشتن تقوا را از عوامل اصلی موفقیت دانست و تصریح کرد: روح عارفانه مراجع تقلید و نصیحت‌های این افراد می‌تواند مردم و مسؤولان جامعه اسلامی را به سمت آموزه‌های مورد نظر اسلامی هدایت کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccioq1.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما