پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 52457
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم فوتبال صباي قم:

بچه‌هاي بومي صبا را باور داريم / يك انقلاب ورزشي در قم رخ داده است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: از تمام مسوولان، هواداران، فوتباليست‌ها و آنهايي كه دوست داشتند تيم در قم مستقر شود انتظار داريم كمك كنند تا تيمي داشته باشيم كه همه ايران به آن احترام بگذارد.
بچه‌هاي بومي صبا را باور داريم / يك انقلاب ورزشي در قم رخ داده است
بچه‌هاي بومي صبا را باور داريم / يك انقلاب ورزشي در قم رخ داده است

به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری‌زاده امروز اظهار کرد: ما بچه‌های بومی صبا را باور داریم، آنها چندین سال پشت خط صبای قم مانده بودند و حسرت حضور در این تیم را می‌خوردند تا وارد چرخه فوتبال شوند، این یک فرصت طلایی برای بچه‌های ما است که آنها قطعا ثابت ‌کنند جوانان قم نه تنها در فوتسال بلکه در فوتبال نیز دارای استعدادهای بسیار خوبی هستند.

وی ادامه داد: البته کمبودها و نارسایی‌های داریم، ولی به نظر من هم بازیکنان و هم مسوولان نیاز به صبر و تحمل دارند، ما باید فرصت بدهیم، چون یک انقلاب ورزشی در قم رخ داده و این انقلاب قطعا از ما غرامت می‌گیرد و خیلی از مسائل را قطعا به همراه دارد، ولی مطمئن باشید بچه‌های ما مسوولان قم را مجاب می‌کنند که به آنها کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم سپس با تاکید بر اینکه نیاز به زمان داریم تا بتوانیم برخی از مسائل داخل تیم را بخش بخش اصلاح کنیم و بچه‌های تیم به بلوغ تاکتیکی برسند، تاکید کرد: از مسوولان و در راس آنها استاندار، نماینده مردم قم در مجلس، همه مسوولان، تمام هواداران، همه فوتبالیست‌ها و آنهایی که دل‌شان روزی متوجه این تیم بود و دوست داشتند تیم در قم مستقر شود و الان این اتفاق افتاده، انتظارمان این است که همه کمک کنند تا تیمی داشته باشیم که همه ایران به آن احترام بگذارد.

وی در ادامه راجع به بازی صبای قم و نفت مسجد سلیمان، عنوان کرد: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، من می‌دانستم که بازی بسیار سختی در مقابل نفت مسجد سلیمان در پیش داریم چون با تیمی بازی کردیم که از سال قبل همگی در کنار هم بودند و چند بازیکن با کیفیت نیز به ترکیب خود اضافه کرده بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که ما تنها هشت روز فرصت تمرین کردن داشتیم و در این مدت دو بازی سخت و حساس از لیگ آزادگان انجام دادیم، با این شرایط از بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که واقعا خیلی زحمت کشیدند چون با توجه به زمان اندکی که ما داشتیم عملکردشان خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: زمانی که شما فرصتی برای بدن‌سازی نداشتید که بتوانیم این بچه‌ها را برای 90 دقیقه رقابت سخت و سنگین آماده کنید این محدودیت‌ها را داریم، ولی قطعا با توجه به فرصتی که تا مسابقه هفته سوم با تیم خونه به خونه بابل در اختیار داریم، بیشتر کار بدن‌سازی انجام می‌دهیم، همچنین با فراغ بال به کارهای تاکتیکی خواهیم پرداخت تا تیم در مسابقه بعدی بهتر بازی کند و با قدرت بیشتری مقابل حریف ظاهر شود.

وی راجع به گلی که منجر به باخت تیم صبای قم در دیدار خانگی برابر نفت مسجد سلیمان شد، تصریح کرد: در این مسابقه بچه‌های ما فوتبال قابل قبولی را ارائه دادند، ما تنها روی یک اشتباه فردی پنالتی دادیم گل خوردیم و من اصلا در حیطه داوری ورود نمی‌کنم و راجع به داوری حرف نمی‌زنم آنها خودشان باید راجع به عملکردشان حرف بزنند، با این حال اگر ما از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم و به گل تبدیل می‌کردیم بازنده نبودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm0qp.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما