قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال آبادگران قم گفت: نگاه منفی صمد مرفاوی به آبادگران، سبب لغو بازی آبادگران با صبای قم شد و او فکر می‌کند بازیکنان بومی آبادگران به دنبال انتقام گیری هستند.
مرفاوی تصور می‌کند بازیکنان بومی آبادگران به دنبال انتقام‌گیری هستند
به گزارش قم نیوز، علی شریفی درباره لغو ناگهانی دیدار تیم‌های صبای قم و آبادگران در آستانه لیگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: باشگاه صبا از چند روز پیش در مورد بازی دوستانه دو تیم با ما هماهنگ کرده بود اما در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت به مسابقه با ما تماس گرفتند و مسابقه را لغو کردند.

وی گفت: یکی از مربیان تیم صبای قم با من تماس گرفت تا خبر لغو مسابقه را بدهد و گفت که بازی به درخواست صمد مرفاوی لغو شده زیرا وی از آسیب دیدگی نفراتش هراس داشته است.

سرمربی تیم فوتبال آبادگران قم افزود: افرادی شیطنت کرده‌اند و به مرفاوی گفته‌اند که اگر صبا با ما بازی کند بازیکنان ما به عمد آن‌ها را مصدوم می‌کنند تا صبا را دچار مشکل کنند و این طرز فکر واقعا ناامید کننده است.

شریفی عنوان کرد: نگاه منفی صمد مرفاوی به آبادگران، سبب لغو بازی آبادگران با صبای قم شد و او فکر می‌کند بازیکنان بومی آبادگران به دنبال انتقام گیری هستند.

وی بیان کرد: طرز تفکر برخی افراد مبنی بر اینکه چون صبا بازیکنان بومی قم را جذب نکرده و آن‌ها در ترکیب تیم ما حضور دارند و ممکن است بخواهند انتقام گیری کنند دور از شئونات اخلاقی ورزشی است و من تعجب کردم که مرفاوی چطور این صحبت‌ها را پذیرفته است.

سرمربی تیم فوتبال آبادگران قم تصریح کرد: دیدار دوستانه صبا و آبادگران مسابقه بسیار مفیدی برای هر دو تیم بود چنان که صبا پیش از بازی با ذوب آهن می‌توانست تاکتیک‌های خود را مرور کند و بازیکنان ما هم انگیزه زیادی برای انجام یک بازی خوب و زیبا داشتند اما این تصمیم به ضرر هر دو تیم تمام شد.

شریفی خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی لغو شده با صبا به بازیکنان گفتم که ما شانسی برای پیروزی در برابر صبا نداریم اما می‌خواهیم بازی خوبی در برابر حریف انجام دهیم اما این رفتار عجیب نزدیکان به باشگاه صبا و احتمالا صمد مرفاوی، رفتار درستی با بازیکنان و باشگاه آبادگران نبود و صبا باید در این مورد حرفه‌ای‌تر عمل می‌کرد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccmmqi.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما