?>?> حضرت ام البنين(س) فرزندانی ولايتمدار تربيت كردند | قم نیوز
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46689
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس مركز فرهنگ و معارف قرآن:

حضرت ام البنين(س) فرزندانی ولايتمدار تربيت كردند

قم نيوز : قم نیوز: رئيس مركز فرهنگ و معارف قرآن گفت: حضرت ام البنين(س) فرزندان ولايتمداري تربيت كردند كه پيرو امام حسين(ع) و امام حسن(ع) بودند.
حضرت ام البنين(س) فرزندانی ولايتمدار تربيت كردند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام صادق یوسفی‌مقدم، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) اظهار کرد: مادر نقش بسیار مهمی در تربیت فرزند دارد و به فرمایش امام خمینی(ره) از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که حضرت زهرا(س) از دنیا رفتند امیر مؤمنان(ع) برای انتخاب همسر تحقیق فراوانی کردند.

رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن با بیان اینکه حضرت امیر مؤمنان(ع) در نهایت با تحقیق فراوان حضرت ام البنین(س) از قبیله بنی کلاب را انتخاب کردند گفت: قبیله بنی کلاب اصیل و دارای ارزش‌های اخلاقی بودند و ویژگی‌های مثبتی مانند شجاعت و توانمندی داشتند.

وی عنوان کرد: حضرت ام البنین(س) زن بسیار شجاع و قدرتمند بود بنابراین فرزندانی شجاع و قدرتمند را تربیت کرد و در صحنه‌های دفاع از اسلام حضور جدی داشت.

یوسفی‌مقدم با اشاره به ویژگی ولایتمداری حضرت ام البنین(س) گفت:‌ حضرت ولایتمدار بود و به امیر مؤمنان(ع) و اهل بیت(ع) اعتقاد داشت و بسیار به امامان معصوم احترام می‌گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: این احترام حضرت سبب شد فرزندان او نیز بیاموزند بر اساس حدیث پیامبر اکرم(ص) حسن(ع) و حسین(ع) امام هستند و حضرت ام البنین(س) نیز فرزندانی ولایتمدار تربیت کردند که پیرو امام حسین(ع) و امام حسن(ع) بودند.

رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن یادآور شد: حضرت ام البنین(س) سعی می‌کرد طوری رفتار کند که کسی تصور نکند در جایگاه حضرت زهرا(س) قرار گرفته است زیرا هیچ زنی جایگزین حضرت زهرا(س) نمی‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccoeq0.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما