پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 46599
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

صبا با شرایط خوب خود به دنبال عبور از فولاد است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هر بازی تا پایان لیگ سخت و دشوار است اما صبا با شرایط خوب خود به دنبال عبور از سد فولاد خوزستان است.
صبا با شرایط خوب خود به دنبال عبور از فولاد است
به گزارش قم نیوز، عبدالصمد مرفاوی عصر امروز در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: این دیدار مثل همه بازی‌ها سخت است و در واقع هر بازی تا پایان لیگ شرایط سختی دارد.

وی راجع به تیم فولاد خوزستان ابراز کرد: فولاد تیمی است که از نظر فنی شرایط خوبی دارد و کیفیت خوبی ارائه می‌دهد، اما تیم ما هم در دو هفته تعطیلی لیگ برتر اگر چه با وقفه‌ای روبه‌رو شد اما تمرینات بسیار خوبی داشته است و ما یک بازی تدارکاتی هم برای کسب آمادگی بیشتر انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: در بازی تدارکاتی با تیم پیکان تهران شرایط خوبی داشتیم و امیدوارم که این شرایط خوب تیمی ما فردا هم در مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داشته باشد و یک بازی خوب ارائه بدهیم و با کسب سه امتیاز، شرایط تیم در جدول بهتر شود.

وی با بیان اینکه ابوالقاسم دهنوی به دلیل محرومیت و میثم مجیدی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب هستند، خاطرنشان کرد: امیدوارم سایر بازیکنان تیم به لحاظ تاکتیکی خوب کار کنند و در پایان با کسب یک نتیجه خوب با سربلندی از زمین مسابقه خارج شویم.

مرفاوی راجع به وضعیت خوب صبای قم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بیان کرد: ان شاءالله در این چند بازی هم امتیازات خوبی بگیریم چون بچه‌های تیم ما توانایی این کارا دارند و یقین داریم که تیم به لحاظ فنی روز به روز در شرایط بهتری قرار می‌گیرد.

وی در مورد گلایه تیم فولاد خوزستان از تیم صبای قم در خصوص عدم موافقت صبا برای یک ساعت زودتر برگزار شدن این دیدار، عنوان کرد: من خودم یک خوزستانی هستم و احترام زیادی برای فولاد بلکه برای تمام تیم‌ها قائل هستم. به نظر من سازمان لیگ از مدت‌ها قبل زمان و روز برگزاری این دیدار را اعلام کرده بود و این گلایه مسؤولان فولاد که یک باشگاه دارای ساختار خوب هستند، صحیح نیست، آنها از مدت‌ها قبل زمان بازی را می‌دانسته‌اند و دلیلی برای گلایه وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد روزبه چشمی و اینکه چرا این بازیکن بالاخره به تیم صبای قم ملحق نشد، عنوان کرد: ما روزبه چشمی را می‌خواستیم،‌ او با ما تمرین کرد و حتی در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان به میدان رفت اما باید از مسوولان باشگاه راجع به وضعیت او جویا شوید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccopq0.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما