شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 43745
منبع : خبرگزاری فارس
تولیت آستان قدس رضوی در جمع راهپیمایان حسینی:

تروریست‌ها نمی‌خواستند راهپیمایی اربعین باشکوه برگزار شود/بایکوت راهپیمایی اربعین در رسانه‌های غربی

قم نيوز : قم نیوز: رئیسی با بیان اینکه تروریست‌ها نمی خواستند راهپیمایی اربعین باشکوه برگزار شود، گفت: اما راهپیمایی اربعین امسال به مراتب باشکوه تر از سال های گذشته انجام شد.
تروریست‌ها نمی‌خواستند راهپیمایی اربعین باشکوه برگزار شود/بایکوت راهپیمایی اربعین در رسانه‌های غربی
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در جمع راهپیمایان حسینی در مسیر نجف - کربلا طی سخنانی با بی نظیر خواندن این راهپیمایی گفت: راهپیمایی اربعین در کره خاکی قطعا بی‌نظیر است؛ چه از لحاظ کمی و از لحاظ کیفی این راهپیمایی در جهان نمونه‌ای ندارند.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی اربعین جمعیتی بیش از 20 میلیون نفر شرکت می‌کنند، تاکید کرد: راهپیمایان حاضر در اربعین حسینی اندیشه اربعینی و انگیزه‌ای الهی دارند، اندیشه اربعینی در مقابل اندیشه استکباری، تکفیری و انحرافی است و امروز ما شاهد تقابل این 2 اندیشه هستیم.

رئیسی گفت: حامیان اندیشه اربعینی، دین را تنها راه اصلاح اجتماعی می دانند و معتقند ندای امام حسین(ع) در سال 61 باقی نمانده است و همچنان این ندا، حق و باطل را از یکدیگر تمیز می کند و مدافعان حقیقت را به مبارزه با استکبار و جریان تکفیری دعوت می کند و ما امروز نشانه های قطعی از این مبارزه را می بینیم.


تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه، راهپیمایی اربعین مختص شیعیان نبوده و نیست، تاکید کرد: عموم و قالب برادران اهل سنت ما از عاشقان اهل بیت و امام حسین(ع) هستند و حتی در راهپیمایی اربعین حضوری باشکوه دارند؛ منتهی انگلیسی ها برای تفرقه در اسلام، جریان دست ساز وهابیت را طراحی و تقویت کردند و از شیعیان نیز، جریان دست ساز بهاییت را طراحی کردند اما شیعه و سنی با اتحاد خود این 2 جریان دست ساز را کنار زده و در دفاع از اسلام متحد شدند.


وی با بیان اینکه تروریست ها نمی خواستند راهپیمایی اربعین باشکوه برگزار شود، گفت: آنها عملیات تروریستی در سامرا کردند تا مسلمانان را بترسانند اما راهپیمایی اربعین امسال به مراتب باشکوه تر از سال های گذشته انجام شد؛ مهمترین پیام این راهپیمایی آن بود که مسلمانان در مقابل گروه دست ساز انگلیسی منسجم بوده و در دفاع از اسلام صحنه را ترک نخواهند کرد.

رئیسی با اشاره به بایکوت راهپیمایی اربعین در رسانه‌های غربی، گفت: رسانه های غربی و رسانه وابسته به رژیم های برخی کشورهای منطقه هیچ اشاره به بزرگترین تجمع بشری در عراق نکردند اما مردم دنیا به خوبی می دانند که پیام مردمی که در راهپیمایی اربعین شرکت کردند، استکبار ستیزی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccpmq0.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما