شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 38165
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)

برنامه «غربت آفتاب» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «غربت آفتاب» در روز 14 اردیبهشت امسال به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) خبر داد.
برنامه «غربت آفتاب» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: برنامه غروب هفتم ویژه شب شهادت امام موسی کاظم(ع) تولید شده که ابوالفضل سلیمانی تهیه‌کنندگی و حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی کارشناسی این برنامه را عهده‌دار است.

وی خاطرنشان کرد: مباحثی در زمینه شخصیت‌شناسی خلفای هم عصر امام، ترفندهای خلفای عباسی در به حاشیه راندن امام و انحطاط ارزش‌ها و روش امام کاظم(ع) در هدایت جامعه و چگونگی شهادت حضرت در این برنامه ارائه خواهد شد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف عنوان کرد: مسائلی در حوزه تربیت شاگردان، نفوذ در دستگاه خلافت، تقویت گروه صالحان و تقیه و حفظ جان شیعیان و یاران خاص به عنوان مدیریت راهبردی پیشوای هفتم شیعیان در این برنامه مطرح می‌شود.

وی با اشاره به زمان پخش برنامه غروب هفتم گفت: این برنامه در روز 13 اردیبهشت امسال مصادف با شب شهادت امام موسی کاظم(ع) از ساعت 21:25 از رادیو معارف پخش می‌شود.

عظیمی از پخش برنامه غربت آفتاب در روز 14 اردیبهشت از ساعت 8:40 تا 10 ویژه سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) خبر داد و افزود: ابوالفضل سلیمانی به عنوان تهیه‌کننده و حجت‌الاسلام مصطفی صفاری به عنوان کارشناس در این برنامه فعالیت دارند.

وی الگوی مدیریت زندگی از نگاه امام موسی کاظم(ع) ناظر به آسیب‌های اجتماعی عصر حاضر را از جمله محورهای این برنامه ذکر کرد و گفت: بر اساس تقسیم‌بندی زندگی به چهار بخش راز و نیاز با خداوند متعال، کسب روزی حلال، معاشرت با برادران و اشخاص مورد اعتماد و لذت‌های حلال در این برنامه مباحثی ارائه می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به ارکان استحکام و انسجام جامعه و خانواده به عنوان محور دیگر برنامه غربت آفتاب عنوان کرد: مهرورزی و عطوفت، امانت و صداقت، مروت، تربیت فرزندان برای مواجهه با سختی و کنترل خشم و غضب از موضوعات زیرمجموعه این محور است که مباحثی بر همین اساس برای شنوندگان مطرح می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccpsq1.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما